Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Helene og gutta går på TV2 Zebra! Satt som klistra da det gikk på TV for 10 år siden, eller når enn det var! hihi
LadyLuck & Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Pernille og Mr.Nelson går på nrk3/super hver dag fem på halv ni og i reprise ca 11. Det er mimring det
pøber´n & je Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Når jeg er så uheldig å ramler over det programmet igjen, skammer jeg meg over at jeg så så mye på. Snakk om dårlig serie da
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Synes det er koslig å se den igjen, jeg...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 De har så herlig grusomme klær! hihi
Anna Nym :o) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Pernille så jeg også i dag ja. Og sønnen på fire satt som klistret å så på. Gøy om det kommer noen gamle Barne-TV på Super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå