Gå til innhold

Å! Mimre mimre!!!!


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helene og gutta går på TV2 Zebra!

 

Satt som klistra da det gikk på TV for 10 år siden, eller når enn det var! hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pernille og Mr.Nelson går på nrk3/super hver dag fem på halv ni og i reprise ca 11.

Det er mimring det

Skrevet

Når jeg er så uheldig å ramler over det programmet igjen, skammer jeg meg over at jeg så så mye på.

Snakk om dårlig serie da

Skrevet

Synes det er koslig å se den igjen, jeg...

Skrevet

De har så herlig grusomme klær! hihi

Skrevet

Pernille så jeg også i dag ja. Og sønnen på fire satt som klistret å så på.

 

Gøy om det kommer noen gamle Barne-TV på Super

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...