Gå til innhold

hva har man på seg på julaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på få store problemer med klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant kjolen min fra i fjor, he he.

Den har knyting under bysten, og går vidt ut nedover.

Passer supert med stor mage.

Jeg synes det finnes mange aktuelle klær på markedet,

siden snittet er gravidvennlig i år.

Lykke til! :o)

Skrevet

Gjør det enkelt i år. Skal ha en enkel sort mamma genser kjøpt på hm, sort mammabukse og ballerinasko i gull og sølv. Pynter opp med noen smykker så blir det forhåpentligvis bra. Blir ikke aktuelt å gå og kjøpe penklær som jeg kun får brukt en gang. Synes heller ikke at det er så mye fint å velge mellom til oss gravide.

Skrevet

Synes og det er ganske greit å finne kjoler og topper nå, siden de fleste har høyt liv. Jeg fant en kjole på salg på hm for en mnds tid siden (vanlig hm-klær...ikke for gravide) og har allerede brukt den i bryllup og julebord..kosta vel 90kr...så synes det var verdt det=) Man må vel bare lete litt. Synes mye av gravide-klærne blir litt for kjedelige. Lykke til!

Skrevet

Vanlig kjole fra H&M med høyt liv og mammatights. Blir så fin atte:-)

Skrevet

Blir sort mammabukse her med sorte ballerinasko og sort singlet. Over skal jeg ha en gammelrosa silkesateng topp med litt broderi på. Dette er en vanlig topp, men har sånn empire liv, så det funker enda.

Sånn sett er moten nå fin siden det er mye av den type snitt og man kan bruke det senere også. Toppen min kosta ikke mer enn 299 kr og det er helt ok :)

Skrevet

jeg har en vanlig svart kjole med strets i som jeg kjøpte i fjor, den har jeg prøvd og den er perfekt for gravidmage! gidder ikke kjøpe noe nytt siden dette er min tredje og siste graviditet.

Skrevet

Jeg fant en søt rød mammakjole hos Lindex:-)

Skrevet

fant en sort tubekjole på HM i dameavdelingen, bruker et livbelte under puppene og stasjer opp med dilldall og ballerinasko..helt kanon :) Vet ikke om jeg er gravid på julaften, så syr den litt inn i forkant og fjerner bare innsyingen dersom ungen har kommet :)

Skrevet

Mye fine og rimmelig klær hos H&M. Jeg har funnet en fin kremfarget "silke"bluse (mammabluse) og dertil enten sorte mammabukser eller et sort mammaskjørt - pynt med smykker og fine sko, da blir det pent uanset.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Mammakjole fra H&M her også. Den er svart og stretchy, med knytebånd under brystet. Egentlig ganske kjedelig, men det får så være.... Og så svart strømpebukse. Finsko har jeg nok ikke sjans til å få på meg, så blir vel å surre rundt i strømpelesten=P

Skrevet

fangt en svart kjole i sommer på veo moda, god plass til magen og den passer faktisk! puh..

Skrevet

fant en mamma kjole på hm til halv pris betalte bare 120 kr for den. sort med knyting under bysten. også har de posho i gull og sølv kjøpte en gull til og ha over, denne kan jeg jo bruke senere også.

Skrevet

jeg kjøpte en veldig fin kjole på vila, i silkestoff. til 400 kr. den gikk ut under puppene, og satt perfekt. og jeg er lubben i utg.punktet, men den passet flott i str L. kan fint brukes når man ikke er gravid også:)

Skrevet

Sommerkjole her :D Er den eneste kjolen jeg har som passer - og da får det være sånn. Orker ikke kjøpe nytt antrekk bare for julen. Funker fint det :)

Skrevet

Fant en fin sort topp på Lindex - avd. Generous :-) str. L

Den er sort med paljetter oppe. Uten armer. Men fant en sort "bolero" med litt glitter i til å ha utenpå. Også Lindex. Skal bruke en sort mamma bukse til - eller ett sort mamma skjørt.

Har også en sort kjole jeg fant i sommer fra B- Young som passer...men føler meg ikke helt vel i den.. vi får se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...