Alvilde<3 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Har så lyst på en fin shorts, men sliter med å finne en som passer nå 3 uker før termin....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Seriøst? Shorts? Nåååå??? Brrrrrrrrrrr....... Det er vel ikke helt sesong for det nå kanskje.....jeg kjøpte i sommer på HM jeg da, men de har vel neppe noe sånt nå....generelt syns jeg det er tragisk lite allrighte klær til oss gravide
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 lindex=) har lår korte i sort,og noen som rekker litt over knea i jeans...kjempe fine,og der er selfølgelig masse av stoff til og dra over magen;)
Sunniva78 har to små Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Er det sånn pen-shorts du tenker på?? Jeg har en fra Mama licious, de selges bl.a. på Exit... Her bilde så du kan se: http://www.onefashion.dk/shop/mama-licious-stinne-32927p.html
Alvilde<3 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Tenker på fin shorts ja. Og skal jo bruke tykke strømpebukser selvfølgelig, ellers blir det jo kaldt ja ; ) Takker for tips! Er ikke så ekstremt mye fine mammaklær nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå