Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 lurer litt på fremtiden våres jeg.. har ei jente sammen,som ble født 11\11-2007 Jeg(mammaen) er født 16\3-1988 Pappaen er født 25\1-1985 takk for svar!!
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2007 vær så snill?=) hvem som helst...nysgjerrig på dette,se om j tror på det,hehe...for å teste litt,si noe om min fortid også
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Jeg får opp den enorme gleden din over det lille barnet først og fremst!!!! Helt sånn brusende følelse!=) Kjempe herlig!! Men hva konkret ønsker du å vite om fremtiden da? Er bedre å ha noe å gå etter om du skjønner... Får opp bokstaven A her... og T.. Vet ikke om det sier deg noe? =)
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 gruer du deg forresten til evt jobb eller skole? Føler det er noe her som "plager" deg litt....?
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 ja,det kan vel stemme,siden j ikke har noen utdanning eller noen jobb j skal tilbake til etter j har vært hjemme med dattera mi! kommer j til å få jobb??hva med økonomien?det lurer jeg på...og ja,er glad for datteren min,hehe!=) og kommer jeg til å tørre å ta resten av lappen? takk for svar
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 bokstavene A og T? hmm,nei vet ikke jeg,ikke noe j kan komme på
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 dytter litt jeg,please svar B,når du har svart A,hehe...=) ble nysgjerrig her
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Tror nok du kommer til å få jobb ja! Men ikke med det første.. Føler jeg... Økonomi er jeg veldig dårlig å se på dessverre.. Resten av lappen tror jeg går greit ja! Men du skjønte ikke det med bokstavene? Kan hende jeg blander med andre enegier her inne oxo, men bokstaven A kom så tydelig frem.. Kan være et navn eller noe.... =)
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 ja,selvfølgelig...kan være Amanda,som min datter heter...og T bokstaven kan være Tobias,som hun skulle hete hvis hun hadde vært gutt!! stemmer d,kom på d nå...åssen kommer d til å gå med angsten min fremover,som j har sliti litt med i noen år nå?
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Aha.. da er det nok derfor jeg fikk de opp! Dessverre får jeg ikke mer opp på deg......
Mitt Nick Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 ok,ikkeno? takk for svar da=) fasinerende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå