Gå til innhold

Hei alle sammen!


opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

Så flytter jeg inn her jeg. Jeg vil vel tro at det blir en august baby denne gang, hvis alt går bra. Jeg tok en Ma 27 oktober og testet positivt nå. Hvis jeg regner utskrapningsdagen som første dag i siste mens, har jeg termin 5 august, men ettersom jeg ikke har peiling på hvordan jeg regner, kan det bli forandringer. Jeg har nemlig ikke hatt mens etter ma.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. velkommen og gratulerer så masse. men hva er ma???

ihvertfall lykke til med voksende magen. vel jeg tror jeg komr til å ha termin mellom 8-10 august eller før.

eller s da noen spesielle symptomer??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Denne gangen skal du se det går bra:)

 

Pawri MA er når man har en abort men at fostret ikke kommer ut av seg selv, altså at det dør uten at du spontan aborterer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kvalm. merka det når jeg kom hjem nå og det var kattepiss på kjøkkenet. brakk meg! Og ingen vet noe her enda;) Hverken mann eller barn. Selv om jeg tror samboer merker mye på humøret mitt. Har vært utrolig emosjonell den siste uka.. Og verre skal det bli..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe han ble så lei seg når jeg mista sist, så jeg skal ta en extra test i morgen, så skal jeg overasske med god middag og barnefri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår...jeg er bare så dårlig på å holde hemmeligheter. Han hadde sett det på meg med en gang. Jeg hadde jo omtrent fortalt det mens jeg tisset...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tok en test til i dag for liksom å være sikker og den var negativ.....

Men hele kroppen tilsier at jeg er gravid, men.. Nå ble jeg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flytter jeg ut igjen og tilbake til bligravid. Negativ test i dag også samt at jeg har begynt så smått å blø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...