Gå til innhold

Hadde dere sagt ifra? (ang utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av kompisene til mannen min er utro mot dama si.

De har värt sammen i over ett år. Jeg har kjent henne siden februar og vi fikk god kontakt, sms`er av og til og prater på msn..Hun kjöpte masse gaver til mini når han ble födt i sommer..Veldig grei og snill dame..og hun er glad i han..Han er snart 30 og hun noen år yngre.

Han var i Syden i sommer og var utro med flere, senest for noen uker siden var han utro igjen...mannen min fikk vite dette via en annen kompis som var sammen med han i Syden og ute på byen når det siste utroskapet skjedde..

Ikke at han legger skjul på selv at han ser på andre damer..han har gjort det mens jeg har värt der oxo..

Men han prater t o m om giftermål med dama si, og tydeligvis förer henne bak lyset..

Syns så synd på henne...Hun bor 400km unna oss så han kan stort sett gjöre hva han vil her i byen...

Som sagt, syns så synd på henne men jeg vet ikke om jeg bör si noe...

Kanskje jeg reagerer extra da jeg selv var i et slikt forhold, og hater utroskap...spes når en så ordentlig jente blir lurt..

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville helt klart sagt ifra!Verre for henne å få vite i ettertid at alle visste!

Skrevet

jeg ville sagt det...arrrrgh..hater utroskap:(du sparer henne for så mye hvis du forteller det på" riktig måte":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...