Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod i kø på butikken i sted da en gammel mann kom og stilte seg rett foran meg. Ble så satt ut at jeg ikke fikk meg til å si noe heller (hadde vel kanskje ikke sagt noe uansett, for jeg er ganske forsiktig av meg). Så der stod jeg med kjempemage, halvåpen munn og fire ynkelige varer i korgen og følte meg passe dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. De er så frekke. Stod å ventet på t-banen så kom en gammel mann å dyttet til sønnen min for å komme først inn.

Men så møtte jeg en snill dame som plukket opp noe jeg mistet på gulvet, følte meg litt dum da...

Skrevet

Jeg hadde sagt fra, Unnskyld det er kø her eller noe sant.

Slipper folk foran meg i køen hvis jeg har mye i kurven, og de lite. Men engang var det en dame som spurte: Unnskyld siden jeg har så lite kan jeg få komme før deg i køen? Lørdag ettermiddag og endel folk. Hun hadde 3-4 varer, like lite som meg... Jeg bare så på kurven hennes og svarte ikke.... Hallo- den synes jeg var frekk....

Skrevet

Blir dyttet til ganske ofte av de gamle trolla som skal først inn på bussen. Og det er ikke første gangen jeg har opplevd at de sniker i køen, for ikke å snakke om alle de frekke gamle jeg møtte da jeg hadde ekstrajobb i butikk under studiene. Men det skal sies at mange er veldig søte også (blant annet mormor og svigerbestemor, de er verdens herligeste!)

Skrevet

Ikke mange som tar hensyn til gravide mager, nei.

"Gravdiditet er ingen sykdom", vet du ;o)

Jeg hadde nok blitt like paff, så jeg hadde ikke fått sagt

ifra jeg heller.

Skrevet

Jeg syns jo att uansett om en er gravid eller ikke, så skal ikke gammle oppføre seg slik. Vanlig folkesjikk bør være like obligatorisk for dem som alle oss andre!

Skrevet

Jeg er frekk tilbake jeg altså. Klarer ikke holde munn hvis noen presser seg fram eller behandler meg som luft for å komme først selv. Jeg er egentlig glad for at jeg ikke er redd for å si fra...hehe

Skrevet

Det er mange frekke folk altså. Her om dagen skulle jeg ta bussen til byen. Da jeg kom på bussholderplassen stod det en gammel dame der, så jeg stilte meg litt lenger unna henne, sånn at hun stod nærmest der bussen pleier å stoppe. Da fikk jo hun gå på før meg. Tenker at det er sånn det skal være siden hun kom først. Men så kommer det en dame i 50 åra eller noe, etter meg, og hun går rundt der som om hun eier hele bussholderplassen. Og når bussen endelig kommer så stiller hun seg foran meg (i forhold til bussdøren) og står bom stille. Virket som om hun skulle "passe på" at den gamle damen fikk gå på bussen før meg, eller noe sånt. Også gikk hun så klart på før meg. Greit nok det, hadde det ikke vært for at bussen var stapp full, og jeg måtte stå. Har vanligvis ikke noe imot å stå på bussen, men "alle" måtte vel se at jeg er gravid... Men hun sikra seg den siste plassen ja..

Skrevet

Helt ærlig, da hadde jeg bedt om å få plassen hennes (eller noen annens). Men nå ble jeg svimmel og dårlig sist gang jeg måtte stå på bussen, og vil ikke ta sjansen på å bli det igjen. Gamle og gravide skal man da virkelig reise seg for!

Når det er sagt så prøvde jeg å gi fra meg setet mitt til en gammel dame en gang, og endte opp med å få kjeft... Ikke alle som er like takknemlige nei.

Skrevet

50 år er jo egentlig ikke rent som gammel på bussen...

Skrevet

Jeg var på siste del av julehandelen i dag og sto i en lang kø og da var det ei litt gammel dame som snek seg foran meg.

Kjente jeg ble helt varm i toppen og jeg med mine hormoner klarte ikke å la være å gi beskjed,så det gjorde jeg og hun så paff ut da ja kan man si.....

Tror nok ikke hu forventa at jeg skulle gi beskjed...he he.

Skrevet

Man kan ikke vinne; om man ikke reiser seg på buss/trikk etc, så er man lat og frekk, om man reiser seg så kommer "jasså ser jeg så gammal og skrøpelig ut"... Hva skal man gjøre a?

Skrevet

Jeg opplevde det sist i dag!.....en gml mann som snek seg foran meg i køen på japan foto...Jeg blir rett å slett litt deppa jeg

Han så jeg prøvde så godt jeg kunne å stå helt inni køen men hadde med dattera mi på 2 så det var ikke like lett å stå helt skvist+mega magen....

Blir litt trist pga jeg har har kjempe problem med å stå rett opp og ned for tiden:=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...