rosa og en blå Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Gir dere gaver til alle barna i en familie? eller bare til den dere er fadder til, dersom dere er fadder til et av barna??
hit og dit Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Eg gir ikkje gaver til venners barn. Det er for mange av dei til at eg kan ta meg råd til det. Eg gir gave til ungen eg er fadder til, men ikkje søsken. Dei har egne faddere som gir til dei.
Gjest mphs Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Vi kjøper ikke gaver til venner eller deres barn, men jeg kjøper gave også til søsteren til hun jeg er fadder på.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Skal gi gave til ett barn av en venninne, begge har bare ett barn, blir det flere kutter vi det kanskje ut. Vi får bli enige om hvordan vi gjør det for hvert år, er i grunnen ikke så mye vits, men hun hadde lyst.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Vi kjøper kun til de 3 vi er fadder til. Skulle vi kjøpt til alle venners barn hadde blitt jeg blitt ruinert,hehe. Vi er alle enige om at vi gjør det på den måten.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Vi gir heller bitte litt ekstra til bursdag vi. Kjøper gave til et vennepar.. og kjøper da gave til begge barna selvfølgelig.
rosa og en blå Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 eg selv kjøper til alle.. (kjøper ikke til alle fam vi kjenner, men de nermeste vennepar) men vart så skuffet når lillebror ikke fikk pakke frå ei som eg t\anser som ei god venninne.. eg hadde kjøpt til hennes uansett fadder el ei.. (nå angrer eg på at lillebror bare har familiemedlemmer som faddere)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Vi kjøper til de aller nærmeste vennene sine unger. De voksne får hjemmelagde julekaker på en krukke. Ellers så kjøper vi self. til de vi er faddere på (men det er jo ungene til de nærmeste vennene våre, eller tante/onkelbarn). Hadde vi skulle kjøpt til ungene til alle vennene våre, så hadde det blitt alt for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå