Gå til innhold

Hvorfor gidder dere egentlig....


Anbefalte innlegg

Skrevet

å svare på tråder dere tror er useriøse? Dvs "ja for dette er en seriøs tråd" eller "dette må være et tulleninnlegg" osv.... har dere tenkt over hvor tåpelig det faktisk virker? Og hva hvis det ikke er ment som tøys fra hovedinnlegger?

 

Innlegg som kan virke litt snodige er enten

a) seriøse innlegg eller B) tulleinnlegg

 

hvis a): svar konstruktivt, så vedkommende får svar på det h*n lurer på

hvis B): svar med humor, eller la være å svare

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette ett seriøst innlegg,....?

 

 

;) Du tok faktisk ordene ut av munnen min!! Satt å tenkte på det samme..

Skrevet

Man kan jo svare selvom man ikke er sikker på hvor seriøst det egentlig er. Hvis det da viser seg å være seriøst, så har vedkomne fått et svar, hvis det ikke er det, so what?

Skrevet

det var poenget mitt ja :) istedet for å bruke energi på å disse tråden.

Skrevet

er ikke dette en veldig teit og unødvendig tråd?

Skrevet

vi gidder å svare deg også!

Vi svarer Gulli, vi svarer den ene vi svarer den andre.

 

 

 

For alt vi vet er det naboen vår vi sitter og krangler med.

Jeg må si jeg driter litt i hva andre gidder og ikke gidder, jeg?

 

Lurer jeg på noe så spør jeg! Og blåser forsåvidt også i om de som svarer på en brød oppskrift heter Julie eller Heidi, Gulli eller Trallalallalala....

 

:=)

Skrevet

Enig med deg og beste maaten aa bli kvitt tulleinnleggene er jo ved aa la vaere aa svare slik at det forsvinner nedover siden og tilslutt over paa en annen side :)

Skrevet

Er man anonym er man jo iallfall useriøs!!!!

 

Iallfall i følge enkelte her inne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...