Gå til innhold

gir dere pappagave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer man å få mamma gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei på første spørsmål

Nei på andre spørsmål

Gaven i seg selv er jo ungen for begges deler....

Skrevet

Tror jeg fikk ei sjokoladeplate med nr.1, fin gave hehe.

Pappan fikk ikke noe. Men han fikk en sønn da!!

Skrevet

Nei, forventer ingen mammagave. Fikk ingen sist, selv om jeg ga han ei bok for nybakte pappa’er. Dessuten hadde jeg kjøpt en genser til ungen hvor det sto ”Pappajente” som han også fikk pakke opp. Trodde faktisk at han skulle kjøpe meg noe siden det var han som tok opp dette med mammagave. Jeg hadde aldri hørt om det før han begynte å snakke om det. Ei venninne av meg fikk et diamantsmykke, det er en tradisjon i hans hjemland.

Skrevet

Håper på å få gavekort på spa-behandling e.l. Kommer til å gi han noe også som takk for at han har vært så god under graviditeten.

Skrevet

Jeg ga han pappagave for 4 år siden og jeg fikk av han. Jeg hadde da, som nå ekstrem svangerskapskvalme og syntes han fortjente noe som takk for all hjelp og stötte. Jeg syntes også det var hyggelig å få gave av han, at han hadde tenkt ut noe spesielt til meg. Og syntes virkelig jeg fortjente det. Skal sies at det er vanlig blandt våre venner å gi.

Til dere som mener det holder med barnet; det er klart det er den störste gaven. Det er ikke sånn at jeg går og gleder meg til gaven fra min mann og ikke barnet....!!!! Men synes det er hyggelig at vi viser at vi setter utrolig stor pris på hverandre.

Så denne gangen skal jeg også gi en liten oppmerksomhet.

Skrevet

JA, jeg forventer faktisk å få. I min familie er det vanlig, og det var vel min mor ganske raskt frempå med å fortelle mannen min det. Jeg har fått et nydelig smykke med de to forrige, og har freidig som jeg er ymtet frempå at en ring hadde vært supert å få neste gang. Mannen miner grei han og smiler og sier at det er fint med tips...

Men pappan får ikke noe. Mammagaven er en oppmerksomhet for flott utført arbeid. Han har ikke slitt spesiellt mye får å ale frem dette barnet...

Søatera mi fik ingenting med noen av sine barn, og jeg tror nok hun ble litt skuffa. I alle fall første gangen.

Det handler ikke om å få dyre gaver, men jeg synes det er en fin gest å gi en gave til sin kjære for et godt utført stykke arbeid. For arbeid har det vært! Med bekkenløsning og kvalme i mange måneder.

Skrevet

gir pappagave ja...

han får Scaniajakke fra club scania i danmark...

(litt for dyr,men den er verdt det...)

synes han fortjener en oppmerksomhet som holder ut med humørsvigninger ol...:)

Skrevet

Fikk behandlinger på spa når lillejenten var 4 uker og en flott diamantrin med tre diamanter, en for det vi har hatt, en for det vi har og en for fremtiden.... Satte veldig pris på det, selv om jeg ikke forventet noe stor flott gave

Skrevet

Jeg har gjort det på en litt annen måte da:)..Vi har en sønn på 5 som gleder seg veldig til å bli storebror, så mannen min og han er liksom på "lag" og skal hjelpe masse til når bitteliten blir født om et par dager.

De skal selvfølgelig også være hjemme sammen når jeg er på sykehuset med lilletulla, så jeg har kjøpt gave til begge guttene mine jeg. Som takk for god hjelp i svangerskapet:) Kan jo ikke gjøre forskjell på dem.

Har lagt det i en liten boks i klesskapet sammen med et par fine stett glass, alkoholfri champagne, sjokolade og litt annet godt. Skal sende dem melding når de har reist hjem for kvelden så kan de kose seg sammen de to:) Har forresten kjøpt armbånd til dem begge.

Jeg forventer ikke noe tilbake. Det holder for meg i massevis å få babyen:)

Skrevet

Jeg har tenkt en del på det. Har pratet litt med sambo om det og blir veldig glad for en liten oppmerksomhet ja :o) Mamman min fikk smykker både når jeg og broren min ble født. Har aldri tenkt noe over de smykkene selv, men for noen år tilbake fikk de plutselig en voldsom betydning for meg. Mamman min ble alvorlig syk og fikk beskjed om å ta farvel medd alle. De trodde hun hadde et par uker igjenn å leve. Mamman min har alltid vært veldig glad i smykkene sine og det var viktig for henne å fordele arven mellom oss. Så vi satt alle tre på senga hennes med alle smykkene. Da fortalte hun hvilke smykker hun fikk da vi kom til verden og hva det betydde for henne. Det ble så utrolig nært og spesielt. Og jeg tror broren min, som ikke bryr seg døyten om smykker til vanlig har fått et spesielt forhold til akkurat det settet som blir hans en gang!

Anyways, jeg har tenkt at det er noe jeg og kunne tenkt å føre videre med mine barn da. Den gaven jeg evt får kan få en så mye større betydning en annen gang senere i livet lissom :o)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har tenkt å kjøpe en gave til mannen min, ja. Han har vært en fantastisk støtte under svangerskapet, og han jobber ræva av seg for at alt skal være på plass til babyen kommer; både i forhold til å skaffe penger for å kjøpe det vi trenger til nurket, pluss at han har pusset opp huset så alt er klart her. Han er så flink og snill og flott, atte...

Jeg hadde ikke tenkt så mye på det med gave til meg, men han har planene klare. Han kommer til å kjøpe en diamant for hvert barn som skal felles inn i forlovelsesringen min, har jeg fått beskjed om=) Syns det er fint av han, og setter veldig pris på det - selv om jeg egentlig ikke forventet noe.

Skrevet

Ja,jeg gav pappaen gave da han ble pappa sist og kommer nok til å gjøre det denne gangen også.

Han hadde kjøpt god dusjsåpe,bodylotoin,og olje,som jeg hadde lyst på,som jeg bruket da jeg dusjet etter fødselen.

Synes det er koselig å gi gaver til hverandre jeg og det trenger jo ikke være så veldig dyrt.

Skrevet

EY, jeg har ikke fått noe annet enn blomster når jeg fikk de to forrige ungene og jeg forventet ikke så mye mer fordi jeg visste ikke at man gav hverandre smykker og slike ting. Men fy flate, nå skal jeg lage en ønskeliste som skal henge på kjøleskapet så samboeren min ser den hver eneste dag og blir minnet på at jeg trenger noe ekstra når jeg ligger rødsprengt i trynet, med dvass mage og sår i underlivet etter å ha født vårt tredje barn. Nå skal forventingene være høye og kompensere for samtlige svangerskap og fødsler. HAHA!!!

Skrevet

Ja, pappa`n, han får enda en på fotballaget så han burde være fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...