Gå til innhold

Hodepine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert veldig plaget av hodepine den siste måneden. Vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre (16uker nå) og har tatt endel paracet. Liker det ikke å ta det nå når jeg er gravid, men holder ikke ut uten av og til. Noen flere som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også plaget en del med hodepine.Og sånn jeg kjenner det nå så kommer det fra nakken,og har mistanke om at det er noe med ryggen min også siden hodepinen har komt over lengre tid.Tar ikke noe smerte stillende.Har gjort det 2 ganger nå.Eller hittil.Vært plaget med hodet i en halv måned nå.

Kan være noe med ryggen som begynner å få belastning eller så er det rett og slett mangel på væske.. altså vann! vi skal jo drikke enda mer vann nå når vi er gravide.hehe

Skrevet

Hadde skikkelig med hodepine jeg også på den tiden i graviditeten, og har hørt om mange andre som har fått det også. Noen med lett hodepine, andre med mer migrenelignende. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta paracet hvis det ble for ille. En annen ting jeg oppdaget var at hvis jeg sov lenger enn 8 1/2 timer om natten, så ble hodepinen mye verre! Hodepinen ga seg rundt uke 17-18 mener jeg, så får håpe du også er ferdig med det på den tid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...