Gå til innhold

Gravid eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sånn ligger det an:

Siste uka, ja faktisk jevnlig siden eggløsning (som jeg forøvrig trodde jeg bomma på, men som gav meg en real overraskelse da jeg testet STERKT positivt på EL-testen jeg tok for moro skyld), har jeg gått rundt med ømme eggstokker, stikking og hold der nede.

Og merkelig er at jeg stadig kjenner meg kvalm... Seinest i dag når jeg stod opp...

Dessuten foregår det mystisk mye tissing, og jeg fryser nesten konstant, ja selv med hele tre gensere på i 23 grader....:P

Jeg er litt usikker på min IKM, men tror nok det var i går eller i dag... Men noen tante, det har vi ikke sett...

Har snakket med en "spå" dame, om noe helt annet vel å merke, men hun sa at hun visste at det var noe jeg tenkte veldig på og drømte om og det ville bli virkelighet ganske snart.... Jeg har ikke sagt hva det var, for jeg vil gjerne håpe så lenge det går....

Jaja, måtte bare få ut dette...

Med vennlig hilsen gamle Stars84 - nå:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo forresten, glemte å skrive at jeg har noe alvorlig sultfølelse, selv etter jeg har spist (les; 2 normale middagsporsjoner). Er jo begrensa hvor mye du kan spise å liksom..

Skrevet

heisann!

virker absolutt som det kan være noe på gang.

test,test,test:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...