Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville gitt en diplom jeg, om han hadde vært en stor støtte gjennom hele svangerskapert og fødsel:) Og kanskje en liten ting atåt, ei vin flaske eller noe:)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 NEI for min del, og fikk heller ikke mammagave sist... Har ikke hørt det er vanlig i min omgangskrets...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 jeg synes ikke noe om det, er jo vi som gjør jobben....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Hva er dette gavemaset egentlig? Er det ikke babyen som er gaven, da? (Har aldri hørt om noen i vår vennekrets som gir gaver ved fødsel, verken til mor eller far)
Stolt mamma=) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 hehe noe gavemas er det vel strengt tatt ikke da.. er bare ett spørsmål om hva folk gjør.. har aldri vært med på dette jeg og hører mye forskjellig.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har kjøpt pappagave ;o) Jeg synes han fortjener det.. Har ikke vært lett å leve med meg den siste tiden.. hehe.. Han er veldig støttende og god å ha.. Vil liksom vise han at jeg setter pris på det ;o) Mamman og babyen får jo nesten all oppmerksomheten, så jeg vil gjøre litt stas på pappan også ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 er ikke babyen liksom gaven da?` eller har han kjøpt ammagave til deg? har jo ikke vært lett å bære den lille i n mnd og avstå fra ALLT som er godt =)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg forventer meg en mammagave og må nok kanskje derfor komme opp med en liten pappa gave også.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte matchende t-skjorter til far og sønn. Pappan bruker sin masse ennå, men jeg fant jo ut at t-skjorte ikke akkurat er noe plagg til en baby... han satte veldig pris på det, hvertfall! Må vel finne på en liten ting nå også, selv om det nå er vel så viktig med storebrorgave!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Min får ikke noe...evnt en flaske rødvin e.l.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Syns dette gavegreiene er så utrolig teit! Babyen, at samboeren er den han er og stiller opp er gave nok i seg selv for meg! Ei jeg kjenner fikk gullklokke med ti diamanter av mannen! Helt på trynet syns jeg!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Det dumme med disse gavene er at dama har ofte store forventninger til hva hun skal få av mannen etter fødsel. Noen blir kjempeskuffa av det hele etterpå. Enten var gaven stusselig eller så fikk de ingenting. Ja, vi har gjort en strålende jobb under svangerskapet, men mannen min har vært utrolig flott til å hjelpe meg, støtte meg, måtte tåle dårlige humør...(!) og ikke minst tatt mye av "jobben" med vesla på 3 år... Her er vi mer opptatt av hva vi gjør i forhold til hverandre i hverdagen, enn å gi hverandre dyre gaver en sjelden gang. Jeg blir mer glad for tre løvetann plukket av vesla og gubben når de kommer inn etter en tur ute, enn f.eks et smykke laget av diamanter...
CB-BabyBoy Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 "Vi som gjør jobben og må avstå fra alt godt" - hva er det for noe a? Det har jo ikke noe med det å gjøre, det har noe med at man vil sette litt extra pris på mannen sin. Ja, jeg gjør jobben med å bære på junior, men jeg har gått inn for dette frivillig. Så for meg er det feil å se på de tingene man ikke kan gjøre som noe stort offer. Jeg vil gi mannen min noe som en takk for alt han har gjort for meg gjennom dette. Jeg har vært dårlig fra begynnelsen av og mannen min har vært verdens beste. Støttet meg når det har stått på som værst; når jeg bare har ligget på gulvet og grått og ville ha "dette" bort. Jeg hadde ikke klart meg gjennom svangerskapet uten mannen min og vil vise hvor mye jeg setter pris på han. Ikke noe værre enn det For noen er det vanlig å gi gave, men for andre så er det ikke. Og hva man skal gi - vel det kommer helt an på hva slags sum man har tenkt til å bruke. Noen gir større ting som kamera, klokke etc, andre gir konjak, sigar, et skikkelig fint barbersett etc. Jeg ville gitt noe som han ikke ville unnet seg til hverdags og som man kan ha som et minne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå