Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Har betennelse i en visdomstann. Har vært hos tannlegen og fikk pencillin i dag, men har så forferdelig vondt!!!! Prøvd paracet, men ingen hjelp i det. Er hoven i halve munnen, og over kinnet og det verker og dunker voldsomt. Noen som vet kjerringråd e.l som kan hjelpe??? Skal trekke tannen, men han hadde ikke tid til meg før etter jul...
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 ibumetin, tror jeg det heter. Det fikk jeg av tannlegen en gang, funka som bare det! Lykke til, jeg vet hvordan du har det! AU!
Sweet caramel Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ibux hjalp bedre enn paracet for meg, når jeg hadde betennelse... God bedring!!! Ikke noe gøy det der...
SaDa Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 ta en ibux og en paracet.. de hjelper veldig bra sammen
Pixie Power Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 1 ibux sammen med 1 paracet funker best her
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Paracet har aldri hjulpet noe særlig mot tannverk her i gården, men ibux derimot funker ganske bra.. Fikk pinex forte av tannlegen før jeg måtte trekke tanna, det hjalp veldig!!!
*Smiley* Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Ring om spør tannlege om resept på forte tabletter.Eller ta en paracet og 1 ibux sammen.Veldig god smertehjelp!!
blond Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 En isbit inne i en nylonstrømpe som du har i munnen eller inntil kinnet. Spise is, yoghurt... Ibux
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Tok ibux og paracet sammen, det hjalp heldigvis litt! Tannlegen ringte og sa han hadde fått en avbestilling onsdag, så da får jeg tatt den før jul... Huff... gruer meg!!!
blond Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Blir godt å få det overstått! En deilig rus får du på kjøpet også.. sikkert ikke noe å grue seg til!
Julie Angelica:) Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Mandeldråper. Ta mandeldråper på en q tips og dytt det bort på tanna som er vond. Det virket på meg når jeg hadde vondt pga ei visdomstann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå