Gå til innhold

Hva lindrer voldsom tannverk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har betennelse i en visdomstann. Har vært hos tannlegen og fikk pencillin i dag, men har så forferdelig vondt!!!! Prøvd paracet, men ingen hjelp i det. Er hoven i halve munnen, og over kinnet og det verker og dunker voldsomt. Noen som vet kjerringråd e.l som kan hjelpe???

Skal trekke tannen, men han hadde ikke tid til meg før etter jul...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ibumetin, tror jeg det heter. Det fikk jeg av tannlegen en gang, funka som bare det! Lykke til, jeg vet hvordan du har det! AU!

Skrevet

Ibux hjalp bedre enn paracet for meg, når jeg hadde betennelse...

God bedring!!! Ikke noe gøy det der...

Skrevet

ta en ibux og en paracet.. de hjelper veldig bra sammen

Skrevet

1 ibux sammen med 1 paracet funker best her

Skrevet

Paracet har aldri hjulpet noe særlig mot tannverk her i gården, men ibux derimot funker ganske bra..

Fikk pinex forte av tannlegen før jeg måtte trekke tanna, det hjalp veldig!!!

Skrevet

Ring om spør tannlege om resept på forte tabletter.Eller ta en paracet og 1 ibux sammen.Veldig god smertehjelp!!

Skrevet

En isbit inne i en nylonstrømpe som du har i munnen eller inntil kinnet. Spise is, yoghurt...

Ibux

Skrevet

Tok ibux og paracet sammen, det hjalp heldigvis litt!

Tannlegen ringte og sa han hadde fått en avbestilling onsdag, så da får jeg tatt den før jul... Huff... gruer meg!!!

Skrevet

Blir godt å få det overstått! En deilig rus får du på kjøpet også.. sikkert ikke noe å grue seg til!

Skrevet

Mandeldråper. Ta mandeldråper på en q tips og dytt det bort på tanna som er vond. Det virket på meg når jeg hadde vondt pga ei visdomstann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...