Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Den inneholder jo knuste mandler eller hva det er for noe...
selfangerkjerringa Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 sikkert ingen krise, men vi har drøyd nøtter og mandler til jenta til hun ble 3 år for å være på den sikre siden hva allergi angår.
yasmina Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Vaar lege paa sykehuset sa at hovedgrunnen til at man ikke skal gi noetter er faren for aa sette dem fast i halsen, ikke pga allergier. Er dem allergisk, saa er dem det sa han.... Her har begge ungene faatt baade marsipan og kransekakestenger
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ja her tror jeg de lærde strides litt. Har også hørt a tde kan få kjemisk lungebetennelse a vå spise nøtter for mens de spiser så kan de få nøttestøv i lungene... Men det hørest veldi glite sannsynlig ut syns jeg da. Så han skal nok få smake litt kransekake
Anna Nym :o) Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Min får ihvertfall. Men vi har ikke allergi i familien i det hele tatt.
Bonusmamma13 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Nøttestøv i lungene??!! Har jeg aldri hørt om... I følge helsesøster vi går til kan småeb spise alt nå (15mnd) Men ingen allergier i familien da. Har gitt han det meste også, det eneste han har reagert på er italiensk salat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå