Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvor setters sprøyten? Har lavt jernlager og må ta sprøyte. Har sprøyteskrekk. Noen som vet hvor den settes? Vil psyke meg opp til den
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Den settes normalt i setemuskulaturen i rumpa. Det gjør ofte mye mindre vondt enn å ta blodprøve eller få sprøyte i armen. Hvor lavt jern har du? Jeg har ferritin på 5, men har ikke fått tilbud om sprøyte. Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Det var på 4 og prøvene nå viste at det var tomt. Ikke noe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå