Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med klatrebarn.

Vår har hatt stor seng i noen uker nå. Utrolig lite festlig at han lærte å komme seg ut av sprinkelsengen sånn midt i eksamenslesingen, så jeg har tok i bruk superfeigemetoden ved innkjøring av stor seng. Sånn i angst for flere timers følge-tilbake-til-sengen legging ble jeg sittende ved hodegjerdet til han sluknet. Det tar sånn ca 10 min.

Han forlater sengen forbausende lite.

Uansett, lykke til med overflyttingen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke klatret ut mer nå. Mulig julekulen virket litt preventivt. Men nå har hun blitt trassebarn i tillegg. Uler som en gal så fort hun ikke får det som hun vil. Jeg tror vi går en lystig tid i møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...