KaMa Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer med klatrebarn. Vår har hatt stor seng i noen uker nå. Utrolig lite festlig at han lærte å komme seg ut av sprinkelsengen sånn midt i eksamenslesingen, så jeg har tok i bruk superfeigemetoden ved innkjøring av stor seng. Sånn i angst for flere timers følge-tilbake-til-sengen legging ble jeg sittende ved hodegjerdet til han sluknet. Det tar sånn ca 10 min. Han forlater sengen forbausende lite. Uansett, lykke til med overflyttingen. :-)
Inga Bling Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hun har ikke klatret ut mer nå. Mulig julekulen virket litt preventivt. Men nå har hun blitt trassebarn i tillegg. Uler som en gal så fort hun ikke får det som hun vil. Jeg tror vi går en lystig tid i møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå