Gå til innhold

Gruer meg så vanvittig til i morgen...


*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

Er sikker på at jeg da endelig får beskjed om at det har gått galt og at jeg har hatt en MA. Har blødd bittelitt flere ganger siden tre dager før IKM. Kanskje tre ganger jeg har hatt litt blod på papiret og litt i bindet... ellers blank utflod med bittelittegranne lyse-lyserosa et par ganger.... har en skikkelig dårlig følelse, og vet jeg kommer til å bli så skuffet om jeg mister nå......(eller har et dødt lite legeme der inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

vel... det gikk egentlig ikke noe som helst vei... Han tok en blodprøve, etter at jeg maste meg til det, men mente at jeg bare skulle la vær å tenke på det, og vente og se hva som skjer... sånn til over nyttår en gang... jeg får jo ikke gjort noe med det likevel, mente han. Føler ikke legen min tar meg på alvor, men det er dessverre ingen andre som har ledig plass i området der jeg bor :-(

 

Dette er superfrustrerende.... håper det går bedre med deg da... for jeg må visst bare gå og ikke vite en stund. og jeg er så redd for at det skal være en MA, og at det liksom bare ligger der inne i to uker til... (vet mange har MA og ikke vet det før lenge etterpå, men det er en ubehagelig tanke)

 

Er i grunnen bare litt lei meg og veldig frustrert akkurat nå-.-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedlig...synd legen din ikke tar deg skikkelig på alvor. Han skulle sendt deg på tidlig ul så du slapp å gå og tenke sånn hele jula.

Så frustrenende når man går å bekymrer seg hele tiden.

 

sender en trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda!!! Føler med deg.. Var i samme situasjon i sommer.. Begynte å blø bare noen dager etter at jeg fant ut at jeg endelig var gravid.. Det gikk ikke så bra med meg, men det betyr ikke at det ikke går bra med deg.. Kjenner utrolig mange mødre som hadde blødninger opptil flere ganger i svangerskapet (Både tidlig og sent) og de har alle nydelige gullunger i dag... Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til både Hemmeline og Kokkemor for oppmuntringer.... og takk til dere alle som har vært og ønsket meg lykke til.... jeg får nok bare prøve å slappe av og bare vente til januar... men slitsomt for huet, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke mulighet for å ta en privat ul der du bor da? Vet det er dyrt men...

Hvis du tar blodprøve igjen om noen dager så vil de vel også kunne se om HCG nivået har steget som det skal? eller tar jeg helt feil nå?

Synes bare det er så urettferdig at du skal måtte gå helt til januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på innvendig UL forrige uke, for å sjekke om det var noe rester etter SA i oktober.... det var privat, og kostet 1000 kroner... han kunne ikke se noe da, annet enn at jeg hadde en blødning akkurat da... (hadde pos test dagen før...)

 

Så jeg har ikke råd til å gå dit en gang til nå før jul.... Så er nok bare å vente :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...