Guttemamman:-) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvis dere skulle fått bilde av dette barnet til jul ville dere helst fått ett lite bilde innrammet eller tre små samlet i en ramme??? Redd det ser så lite ut med kun det lille, men samtidig redd de ikke ønsker å ha så mange bilder av guttungen på veggen...Ingen av de det gjelder har egne barn...Hjelp meg please!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hadde sikkert holdt med ett bilde.
blir 3 barnsmor Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 eg tror nok det er nok med ett bilde
Pappas fultreffer :) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det hadde vært nok med et bilde.
Guttemamman:-) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Bare jeg som synes det ser så lite ut da...Er ingen forstørrelse på bildet, bare sånn lite som er i albumet fra fotografen....Men er vel ikke så interessant med bilde av andres barn heller da he he.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Nå er jeg fadder til begge mine nieser og jeg hadde gjerne tatt et stort flott bilde av begge jentene jeg da:)) Elsker de som de var mine egne, så jo større og finere bilde jo bedre hadde det vært!! hehe.. Men nå er jo jentene døtrene til mine brødre da, om jeg hadde vært fadder til ei venninnes/ en venns barn så hadde det kanskje holdt med et mindre bilde:))
Gjest -<<- Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Ingen av delene. Jeg vil velge rammer selv. Mange bilder er supert, men legg dem i konvolutt eller kortomslag ellerno'.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 jeg ville vel helst hatt et lite.. for har jo straks 5 tantebarn .. og jeg ville ikke hatt masse bilder rundt av alle..
rosa og en blå Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 er lite holder.. men du kjenner "tantene" best da
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har egne barn. Og jeg har ikke bilde av dem hengende heller. Jeg ville foretrukket å fått et bilde. Eventuelt satt inn i en egen album hvor jeg kunne samlet alle bildene av tante/fadderbarn. Trur eg.
mayaya Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hadde ikke ville hatt bilde av alle tante- og fadderbarna på stua :-p
~~DoraDora~~ Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville definitivt bare hatt ett :-) Har jo flere tanteunger/fadderbarn og selv har jeg tre barn. Hadde jeg fått ramme med hele tre bilder, ville jeg hengt det i gangen, men ett bilde ville jeg hatt i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå