Gå til innhold

Sliten og frustrert.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner faktisk å lure på om jeg virkelig aldri skulle gått ut av det forholdet som jeg var i med vold, psykisk nedpsyking osv, for jeg klarer ikke å gjøre alle fornøyde.

Vi bor ganske langt unna barnefar. Min familie bor ca en time unna han. Nå har xx vært hos barnefar og min familie i 2 uker (dem har bytta litt på det). Jeg reiser til min familie denne uken. Min familie synes ikke barnefar "fortjener" å ha xx så mye, og mener jeg skal si at han får ha xx bare noen dager i romjula. Jeg har ikke turt å fortelle barnefar at vi reiser hjem før nyttår, for han kommer til å bli forbanna. Jeg klarer ikke gjøre han eller min familie fornøyde!! En av partene blir skuffa og sinte og overgjette uansett, og jeg tør ikke si i mot noen. Hva skal jeg gjøre eller si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig enkelt. Din familie har ikke noe med å legge seg borti hvilken avtale du og barnefaren har.

Skrevet

Du må bare gjøre det du føler er rett..Alle kan ikke bli fornøyd selv om dett hadde vert "greiest"

Lykke til jalfall,føler med deg!!!

Skrevet

ikke lett... men du må bare bestemme deg for hva du vil, ingen kan tvinge deg til noe!

lykke til!

sender deg en god klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...