Gå til innhold

Kreative sjeler, hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt Nintendo Wii til min kjære til jul og har lyst til å gjøre noe mer utav det enn å pakke de inn. Men jeg kommer liksom ikke på hva. I fjor fikk han tur til Paris, og da fikk han 7 numererte gaver. I den første var det en croissant og brie, i den andre en alpelue, i den tredje en løsbart, en flaske fransk vin, sjokoladefrosker, en norsk-fransk ordbok, og den siste og syvende var billettene pakket inn. Altså, hint hele veien :)

Har lyst til å gjøre noe liknende nå, men kommer ikke på noe knytta til Nintendo Wii. Noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, med det budsjettet så skal det vel være mulig å finne ut noe....

hva med en flaske cola først? er jo typisk spill-føde :) hehe...

Skrevet

Hehe, ja, cola og potetgull, event øl...

Skrevet

ville gått for cola og pottis jeg... hehe... i de første pakkene i hvert fall. Den siste pakken før selve hovedpakken må jo være et spill. Det siste hintet liksom.

Skrevet

Sånn treningsgreie for hendene og sånn myk greie å klemme på, for å unngå såre spillhender...

Skrevet

Ja, det er sant. Har jo kjøpt et spill... ok, første pakke;1 flaske cola, 2 pakke; 1 pose potetgull. Og siste; et spill. Men burde vært en to-tre i mellom der. Hva forbinder vi med de som spiller tv-spill da??? Hmm..

Skrevet

åja den var lur, Merrily!

hva med en rispute til skuldrene?

Skrevet

Å ja!!! Supert!!!!! Tusen, tusen takk for tips! Tar gjerne imot flere :)

Skrevet

Muskelkrem til smøre inn spente skuldre etter kampens hete, matchet av en sensuell massasjeolje som han kan smøre inn deg med, som takk for at han er sånn søt kone som lar han sitte å leke seg i timesvis:-)

Skrevet

Hihi, kjempeide! Får man ikke kjøpt sånne massasjeputer også? Aner ikke hvor, men..

Skrevet

En nakkepute kan jeg kanskje kjøpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...