balsam Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 i sommer flyttet min aller beste vennine til trheim for å studere.. hun har ikke vært hjemme siden da..og har savnet henne noe helt fryktelig! hun kom hjem på lørdag og jeg tenkte jeg ikke skulle mase så ventet til i dag med å høre når jeg kunne se henne.... så ringer hun opp og spør om vi kan møtes på onsdag... eller kanskje kanskje i morgen... ble skikkelig skuffet jeg... skjønner at hun har mang som vil treffe henne, men trodde faktisk ikke jeg stod såååå lengt bak i køen... vi har kjent hverandre å vært bestevenniner hele livet...
ana baroma Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Det der er et evig problem når man er borteboer. Hver gang jeg kommer hjem til foreldrene mine er det mange som står i kø av familie og venner for å få en liten bit av meg. Og det er veldig, veldig hyggelig!! Men ei uke går fort, og litt tid med de nærmeste må man jo prioritere. Dessuten er det slitsomt å være så utrolig sosial hele tiden. Så ikke føl deg skuffa, det er ikke så lett å være i hennes posisjon heller:)
Mamma Mirabell Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 bure du ikke bare være glad for at hun i det hele tatt har tid?? sikkert masse annet å gjøre hjemme nå sånn rett før jul vettu.. er nok ikke bare deg hun skal treffe. spørs hvem som har spurt henne først oxo ikke sant.. du har jo ikke bedt henne så da har sikkert andre kommet deg i førkjøpet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå