Gå til innhold

Mellomnavn til Noah?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha et mellomnavn, fordi både jeg og barnefar har etternavn som slutter på -a, så det hadde hørtes bedre ut dersom vi fant et mellomnavn som ikke slutter på -a :P

Blir det jente, kaller vi henne Hannah Therese, men det kan jo bli gutt også :P Og Noah SKAL han hete :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skulle ikke være anonym da :P

Skrevet

Hva med Noah Alexander? Det ville jeg ha, men min mann ville ikke ha dobbeltnavn, så vår sønn heter bare Alexander...

Skrevet

Noah er et fint navn:)

Noah Aleksander?

Noah Leander?

Noah Christoffer?

Vanskelig når man ikke vet etternavnet deres:) Men burde vel være et mellomnavn med tre eller fire stavelser i og med at Noah er to stavelser...:)

Skrevet

Noah Emil? Med uttalelse emiiiiil:P syns det var søtt! du får oppdatere oss når dere har funnet:)

Skrevet

hei,

lurer paa det samme da vi nesten har besluttet oss for Noah vi og:) er jo baare saaa fiint!! Eneste ulempen er at det begynner bli mange Noah-er rundt omkring:) er vel kanskje litt moderne.. :)

Vi tenkte Noah Alexander vi faktisk:)

Skrevet

de to navnene som falt meg inn da jeg så denne linken var Noah Alexander og Noah Kristoffer

Skrevet

Vi vet ikke hva vi får, men blir det en gutt skal han hete Noah Mathias ;)

Skrevet

Uff...synes ALLE guttunger skal hete noe med Noah jeg..det typiske er jo Noah Leander . Noah er fint asså...men blir kjedelig når alle skal hete det samme....Blir virkelig morro for den stakkars lærern som har 4 Noah Leander i klassen sin!! Og når det gjelder jente navn er det tydeligvis linnea som går igjen........

Skrevet

Jeg synes også at Noah Emil er veldig fint, men også Noah Olai.... har nemlig helt forelsket meg i Olai, men vi får ei jente da....

Skrevet

Nå er ikke jeg Noah-fan som så mange andre, men please ikke velg A i begynnelsen av det andre navnet, det blir jo blytungt. NoAh Alexander blir jo Noalexander etterhvert.

Noah Severin

Noah Kristoffer

Skrevet

Noah Nikolai

Noah Kristoffer

Noah Alexander

Noah Ferdinand

Noah Gabriel

Noah Sebastian

Skrevet

He he he, mange som tenker Noah ser jeg..... :)

Min gullskatt på 5mnd heter kun Noah.

Har ingen forslag på mellomnavn.....de er allerede nevnt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...