Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har nylig begynt med mme, men har midt i ammetåke ikke tenkt overhodet på hvor lenge det er holdbart etter posen er åpnet! Jeg satt å stusset over det isted og kom på at posen har vært åpen i godt over en mnd`e (begynte tilvenningen nå for en liten stund siden, så det går bare med ca 100ml om dagen med mme, derfor den har holdt så lenge). men tror dere dette er skadelig ? jeg har gitt mme som har vært åpnet i ca 6 uker nå, som egentlig bare er holdbar i 2 uker. Bruker NAN HA1 som man får kjøpt på apoteket.. håper på noen beroligende ord =)
heldigec Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Direkte skadelig er det helt sikkert ikke, og i hvertfall ikke så lenge det bare utgjør en liten del av dags-rasjonen. Er nok først og fremst næringsinnholdet som taper seg etter noen uker. Hadde du brukt MME som eneste føde så hadde det sikkert ikke vært farlig det heller. Men kjøp for sikkerhets skyld en ny pakke nå du.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Oi. Dette har jeg aldri tenkte på heller...... Gutten her i huset er 6 mnd gammel, og vi har bare brukt to pakker med NAN på den tiden. Har alltid hatt pulveret over på lufttett boks da, håper det har gått bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå