Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hva med: sug lutefisk eller juleypperten osv...
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Finn et til meg, så skal jeg vurdere å beholde det resten av året!
danieI Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 mine alternativer er sug daniel (s superjul) daniels superjul suger
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Det synes jeg var skikkelig stilfulle julenick, daniels superjul. Særlig det øverste. Det nederste trodde jeg vi var blitt enige om i går kveld at var bare tull. Har du handla busk ennå?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Julesvinet er vel egentlig det mest nærliggende, eller Ribbeskjenderen.
danieI Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 takk intimnissemor ingen busk kjøpt enda, jeg hadde for mye ikkeno jeg måtte få unna.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Ikkeno er viktig det og. Jeg ønsker meg faktisk flere timer ikkeno til jul. Ellers tror jeg at jeg har blitt homo - mannlig homo - i dag, siden jeg har anskaffa den mest glitterblingstæsj julekrans verden har sett.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Jeg foreslår julenizzin, gjerne med tilhørende duppeditter som du har nå...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Du er med i julegjengen så lenge jule- rimer på pule, vil jeg tro. Bestilt noen nissetøser til høytida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå