Gå til innhold

Hva skjer med julenickene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med:

 

sug lutefisk

eller

juleypperten

 

osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn et til meg, så skal jeg vurdere å beholde det resten av året!

Skrevet

mine alternativer er

 

sug daniel (s superjul)

daniels superjul suger

Skrevet

Det synes jeg var skikkelig stilfulle julenick, daniels superjul. Særlig det øverste. Det nederste trodde jeg vi var blitt enige om i går kveld at var bare tull. Har du handla busk ennå?

Skrevet

Julesvinet er vel egentlig det mest nærliggende, eller Ribbeskjenderen.

Skrevet

takk intimnissemor

ingen busk kjøpt enda, jeg hadde for mye ikkeno jeg måtte få unna.

Skrevet

Ikkeno er viktig det og. Jeg ønsker meg faktisk flere timer ikkeno til jul.

Ellers tror jeg at jeg har blitt homo - mannlig homo - i dag, siden jeg har anskaffa den mest glitterblingstæsj julekrans verden har sett.

Skrevet

Jeg foreslår julenizzin, gjerne med tilhørende duppeditter som du har nå...

Skrevet

Du er med i julegjengen så lenge jule- rimer på pule, vil jeg tro. Bestilt noen nissetøser til høytida?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...