jentå** Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Flyttet nettopp mini sitt sete i midten,, Hvor er det best å ha det??
Sivalur Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Midten skal jo være det tryggeste da, med tanke på sidekollisjoner. Vi har det bak passasjersetet.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det skal være tryggest å ha det i midten bak,så lenge det står bakovervendt.. vi har kun to punktsele der,så har aldri hatt det der. har en bak vært av fremsetene...
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Bak på begge sider.. da vi har to ) Eldste sitter bak på høyre siden, minste bak fører. Burde bytta, men da blir det vel ramaskrik fra eldste
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Vi har de på hver sin side bak. Lurer på hva de med flere enn 2 barneseter gjør...
jentå** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 takk for svar! kansje jeg bare skal ha setet i midten da foreløbig. Må nevne at han sitter forovervendt og er 2 år.
MadameMimm Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 På høyre side bak...dette fordi hvis jeg/pappan alltid overholder vikeplikten, blir vi ikke påkjørt på høyresiden iallefall, hvor pjokken sitter(: Men når vi får to barn, funker ikke denne teorien lengre!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Vi har det bak passasjersetet:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Vi hadde som regel setet bak førersetet når vi bare hadde en men nå har vi 2. Og av praktiske grunner har vi hun på 2 1/2 år bak førersetet.
LadyLuck & Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 bundet de god fast på taket vi.... neida. Setter det konsekvent på førersiden etter jeg leste et sted at, i kolisjoner vil alltid føreren (ubevist) putte bilen mellom seg selv og kollisjonen.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 I midten i den store bilen, der er det enklere å sette seg inn for å feste henne. I den stasjonsvognen har vi det på høyre side, vil helst slippe å sette meg inn i bilen der hver gang for å få festet henne.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Kommer helt ann på hvordan du har tenkt å kræsje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå