Gå til innhold

Hvor har dere setet i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet nettopp mini sitt sete i midten,, Hvor er det best å ha det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midten skal jo være det tryggeste da, med tanke på sidekollisjoner. :) Vi har det bak passasjersetet.

Skrevet

Det skal være tryggest å ha det i midten bak,så lenge det står bakovervendt.. vi har kun to punktsele der,så har aldri hatt det der. har en bak vært av fremsetene...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bak på begge sider.. da vi har to :o)

Eldste sitter bak på høyre siden, minste bak fører. Burde bytta, men da blir det vel ramaskrik fra eldste

Skrevet

Vi har de på hver sin side bak.

Lurer på hva de med flere enn 2 barneseter gjør...

Skrevet

takk for svar! kansje jeg bare skal ha setet i midten da foreløbig. Må nevne at han sitter forovervendt og er 2 år.

Skrevet

På høyre side bak...dette fordi hvis jeg/pappan alltid overholder vikeplikten, blir vi ikke påkjørt på høyresiden iallefall, hvor pjokken sitter(: Men når vi får to barn, funker ikke denne teorien lengre!

Skrevet

vi har det bak passasjersetet..

Skrevet

Vi har det bak passasjersetet:)

Skrevet

Vi hadde som regel setet bak førersetet når vi bare hadde en men nå har vi 2. Og av praktiske grunner har vi hun på 2 1/2 år bak førersetet.

Skrevet

bundet de god fast på taket vi....

neida. Setter det konsekvent på førersiden etter jeg leste et sted at,

i kolisjoner vil alltid føreren (ubevist) putte bilen mellom seg selv og kollisjonen.

Skrevet

I midten i den store bilen, der er det enklere å sette seg inn for å feste henne. I den stasjonsvognen har vi det på høyre side, vil helst slippe å sette meg inn i bilen der hver gang for å få festet henne.

Skrevet

Kommer helt ann på hvordan du har tenkt å kræsje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...