Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har to barn på 2,8år og 8mnd. Synst det er så vanskelig å finne på noe på dagtid de begge kan ta del i. Vil gjerne komme oss litt ut men, minstemann liker ikke å sitte i vognen å bare se på at eldstemann leker. Er så vanskelig alder dette. Noen med tips?
Sweet caramel Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor ikke sitte minsten på bakken istedet for i vognen, kan h*n sitte? Det er jo bare til å kle godt nok på:-) Ellers kan jeg anbefale at du sender din eldste i park, som er 4 t pr dag. Da får h*n lekt ute, med andre barn, og er kjempe fornøyd:-)
Lille Sniff Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har et barn på 2,9 mnd og ett på 9 mnd. Her er det motsatt, minstemann elsker å følge med på eldstemann, og synes det er stas å sitte i vogna når vi er ute. Men eldstemann er ikke like glad for å ha minstemann rundt seg hele tiden. Men det er da mest inne, for minsten er så flink til å ødelegge.......... Eldstemann går i barnehage, og elsker det, har hnne hjemme av og til, men da kjeder hun seg noe aldeles forferdelig i perioder, så hun er i barnehagen nesten hver dag, men har da korte dager. Det første hun spør etter når hun v¨kner er om hun skal i barnehage. Ellers så er det ikke så enkelt på denne årstiden, kommer vel litt ann å hvor i landet man bor, men det er litt forkaldt til å sette misten på bakken synes jeg, selv med sitteunderlag, for han har absolutt ingen planer om å sitte rolig...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har en på 2,9 og en på 5 mnd. Men her går eldstemann i barnehage. Ønsket ikke å ta han ut selv om jeg er hjemme i permisjon. Men leverer stor sett sent og henter tidlig slik at dagene i barnehagen ikke blir så lange, og så tar vi noen fridager innimellom hvis vi har lyst å gjøre noe annet. + at da har jeg tid til å sitte ned å leke litt med han på ettermiddagen og ta lange sløve morgener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå