Piipii Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 så langt har han bare fått 4-5 skjeer på kvelden. Vi begynte for to dager siden. Når kan jeg begynne å øke med mere, og hvor langt tid vil det ta før vi er oppe i en hel porsjon? Han er forresten 4 mnd
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jenten min på snart 6 mnd vil ikke ha hel porsjon=) Spiser en liten skål, det er nok for da vil hun ha melk=) Er fremdeles litt for glad i flasken=) Tror det varierer veldig fra unge til unge=) De styrer det selv hvor mye de vil ha....
Piipii Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Men kan jeg nå begynne å gi han så mye han vil ha?
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det ville jeg kanskje ikke ha gjort. Noen unger som min yngste vil ikke ha så mye med en gang, og da går det greit. Andre, som min eldste, spsier gjerne to grotporsjoner med en gang, og det er ikke fult så greit. Kan fort bli magevondt av sånt. Nei, hadde jeg vært deg, hadde jeg fortsatt å øke med noen skjeer litt etter litt til dere er oppe i en porsjon.
Piipii Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Ja får nok øke med en to tre skjeer hver dag da, eller kan jeg ta mere? Han elsket det, så han kunne sikkert glatt ha spist en porsjon i dag, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå