Gå til innhold

Det ble en liten gutt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt ble født onsdag 12.des kl 10.35. Han var 3340 gram og 46 cm.

Møtte opp på sykehuset kl 7 for div forberedelser til ks, sette inn kateter ol. Hadde blitt fortalt dagen før da jeg var på innskriving at jeg ble nok den første som ble tatt den dagen, men selvfølgelig var det to stykker som måtte inn på operasjon før meg så jeg ble liggende på fødeavdelinga og vente og vente....Etter noe som føltes som maaaange timer ble jeg endlig henta ned til operasjonstua.Jeg var kjemperedd og grua meg kjempemasse til operasjon, men jeg ble møtt av noen kjempehyggelige folk nede på operasjonstua og det gjorde at jeg straks ble litt roligere. Først fikk jeg surra beina mine stramt inn i gassbind el noe sånt, de sa d var for å hindre blodtrykksfall. Så ble jeg kobla til div apparater og så var det klart for spinalbedøvelsen, noe jeg var litt engstelig for siden jeg hadde hørt at det skulle gjøre så vondt. Jeg fikk først en lokalbedøvelse, kjente ett lite stikk i ryggen, men selve spinalbedøvelsen kjente jeg ikke noe til i det hele tatt. Fikk en liten reaksjon på den etterpå, ble veldig svimmel og kvalm, men fikk noe medisin mot det så det gikk fort over:-) Det var herlig å høre det første skriket til lillegutt. De sa han begynte å skrike før de hadde fått tatt han helt ut...hehe:-) Pappaen gikk sammen med lillegutt mens jeg ble sydd sammen. ble trilla inn på oppvåkninga og der lå jeg vel ett par timer, men fikk ha sabo og lillegutt der sammen med meg nesten hele tiden. Er nå hjemme og bare koser oss masse. Lykke til til alle dere som ikke har født enda:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten. :)

Kos dere masse sammen, og lykke til videre. :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere masse! Dette blir nok en spesiell jul, tenker jeg:)

Skrevet

Gratulerer med gutten! Bra jobba :-)

Skrevet

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...