Piipii Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Herregud jeg vet ikke hva det er med meg om dagen, men henger ihvertfall ikke helt med her lenger. Jeg har helt glemt å bestille julekort!!!!!!!! Ok nå tenker sikkert mange, jaja det er joikke så krise, men JO det er det. For jeg skulle kombinere julekort og takkekort fra dåpen:( Skjønner ikke at det går ann å bli så i ammetåka, haha:( Noen som vet om det går ann å ha med bildet på stick å lage de selv i en fotobutikk og få de med en gang? Eller noen andre forslag på hva jeg kan gjøre?
Salat Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Kan få sånn hurtigbestilling på fotobutikker, da er det klart i løpet av noen timer... Går iallefall på vanlige bilder, så det går sikkert på julekort også. )
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Du får expresslevering (2timer) på fotoknudsen ) Krise avverget!
gærne ko Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ja, det går an å få timesframkalling på bilder om du har med usb. Går i alle fall an på elite foto, sikkert dei fleste andre fotobutikker også. Veldig glad for det, siden vi klarte å bestille alt for store julebilder og må til byn for å ordne nye i dag... Men veit ikkje om det går an å få julekort med tekst og sånt på sånn framkalling.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Vet elite foto har hurtig bestiling. For 50 kr så var de ferdig på husker ikke helt om det var 1 eller 2 timer. Så om du har en elite foto i nærheten så går det jo fint =)
SaDa Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Har du elitefoto i nærheten kan du bestille på nett og hente i butikken etter 2 timer hvis du tar hurtigbestilling (koster 50 kr ekstra, men er vel verd det).
Piipii Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Krysser for at det går, da skal jeg jogge ned til byen for å høre:) Tusen takk folkens, kanjse dagen blir reddet:)
Bajs! Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har selv nettopp bestilt julekort og bilder fra nettet med sånn ekspresslevering til butikk på 2 timer (fotoknudsen). Så nå er jeg veldig spen på hvordan det går... Kombinere selv julekort og takkekort til de vifik gaver av i forbindelse med fødsel...
stabeist Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 jeg bestilte julekort hos sponland foto.no, og fikk de 2 dager etterpå. ble superfornøyd. jeg kombinerte det som julekort og takk for gave v fødsel. de sender forslaget til deg før de trykker, slik at du blir 100 prosent fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå