Gå til innhold

F...... julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg vet ikke hva det er med meg om dagen, men henger ihvertfall ikke helt med her lenger.

Jeg har helt glemt å bestille julekort!!!!!!!! Ok nå tenker sikkert mange, jaja det er joikke så krise, men JO det er det. For jeg skulle kombinere julekort og takkekort fra dåpen:(

Skjønner ikke at det går ann å bli så i ammetåka, haha:(

Noen som vet om det går ann å ha med bildet på stick å lage de selv i en fotobutikk og få de med en gang?

Eller noen andre forslag på hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan få sånn hurtigbestilling på fotobutikker, da er det klart i løpet av noen timer... Går iallefall på vanlige bilder, så det går sikkert på julekort også. :o)

Skrevet

Du får expresslevering (2timer) på fotoknudsen :o)

Krise avverget!

Skrevet

Ja, det går an å få timesframkalling på bilder om du har med usb. Går i alle fall an på elite foto, sikkert dei fleste andre fotobutikker også. Veldig glad for det, siden vi klarte å bestille alt for store julebilder og må til byn for å ordne nye i dag... Men veit ikkje om det går an å få julekort med tekst og sånt på sånn framkalling.

Skrevet

Vet elite foto har hurtig bestiling. For 50 kr så var de ferdig på husker ikke helt om det var 1 eller 2 timer. Så om du har en elite foto i nærheten så går det jo fint =)

Skrevet

Har du elitefoto i nærheten kan du bestille på nett og hente i butikken etter 2 timer hvis du tar hurtigbestilling (koster 50 kr ekstra, men er vel verd det).

Skrevet

Krysser for at det går, da skal jeg jogge ned til byen for å høre:)

Tusen takk folkens, kanjse dagen blir reddet:)

Skrevet

Jeg har selv nettopp bestilt julekort og bilder fra nettet med sånn ekspresslevering til butikk på 2 timer (fotoknudsen).

Så nå er jeg veldig spen på hvordan det går...

Kombinere selv julekort og takkekort til de vifik gaver av i forbindelse med fødsel...

Skrevet

jeg bestilte julekort hos sponland foto.no, og fikk de 2 dager etterpå. ble superfornøyd. jeg kombinerte det som julekort og takk for gave v fødsel. de sender forslaget til deg før de trykker, slik at du blir 100 prosent fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...