2prinsesserogbim Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 har fått el.... heldigvis litt tidligere enn sist gang, da det gikk 2 mnd.. så neste gang håper jeg den kommer akkurat når den skal... er lei av alt tullet nå... men glad jeg har fått det nå da.... håpe babyen sitter snart...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 kan se slik ut ja:) Da er du på dpo3 og jeg på dpo4. Ser ut som om syklusen din er i ferd med å stabilisere seg.
2prinsesserogbim Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 ja håper det altså.... da ligger vi jo noe likt igjen=) håper det sitter hos oss snart...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Det gjør vi. jeg begynner å bli rimelig lei, det er nå godt 1 år siden vi startet igjen, å jeg har fortsatt ikke en dritt. NÅ gjenstår det bare å se om akupunktøren klarer å hjelpe meg
2prinsesserogbim Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 krysser fingrene masse for deg.... håper det går vår vei snart.. hadde vert gøy å gått gravid samtidig... du får gratulere din mann og jenta me overstått bursdag.. og bryllupsdagen=) får nå masse å tenke på jeg etter jul når jeg skal planlegge bryllupet, så da blir ikke fokusen på å bli gravid så stor, så kanskje jeg klarer det da... kommer sikkert til å mase på deg om råd til bryllup også=) hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 takk skal du ha. det var stort å feire bursdagen til jenta mi som vi brukte så lang tid på. Jeg gjennom gikk hele fødselen igjen, grøss. Det er bare til å spør m bryllup om det er noe du lurer på, har jo vert gjennom det selv;)
2prinsesserogbim Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 ja da va da eg tenkte=) eg fekke in liten dipp på tempen min, men eg kan vel fortsatt ha hatt el eller????
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Nå finner jeg ikke charten din fordi jeg er hjemme å har den ikke lagt til favorittene her. Gi meg adressen så skal jeg se på den. Min EL ble flyttet så nå er jeg på dpo7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå