Lykke*Li Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 ......sånn går det med søster'n nå. Hun har hatt veer siden 01 i natt, nå er hun på sykehus med 3 cm åpning og har mistet veene! Blør gjør hun også!!! Noen erfaringer??? De vurderer å ta vannet.
Salat Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ingen erfaring, men tegneblødning er vel et godt tegn!
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Mange som blør litt i begynnelsen, et tegn på at fødselen er igang.
Salat Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Ja, mange blør når fødselen starter og det er tegneblødning. Hadde det selv, og jordmor sa det var kjempebra at jeg tegnet, for da var fødselen i gang. Men det er bare en lett blødning, det fosser ikke liksom. Har hun prøvd akupunktur? Det fikk skikkelig fart på riene mine iallefall!
Lykke*Li Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Ok....Da er jeg med! Nei, ikke noe akupunktur.....Hun er ikke så "naturlig" av seg. Har ingen tro på sånt
Salat Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Når man er i fødsel er vel alt verd et forsøk? Var visst noen punter på føttene og leggene som stimulerte rier. Etter 5 minutter med nåler var riene mine iallefall mye kraftigere. ;o)
Lykke*Li Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 Kanskje jeg skal ringe henne og foreslå det da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Erfaring skal du få. Jeg har hatt 2 slike fødsler, søsteren min har hatt 3 slike fødsler og mamma har hatt 2 slike fødsler. Det er veldig frustrerende og ikke minst slitsomt. Men på toppen av alt tar det veldig på psykisk. For når riene starter går man liksom inn i en nå-skal-jeg-snart-føde-atmosfære. Og det å bli rykket ut av den er som å si at : nei du, du må nok vente til et annet århundre med å få barnet ditt. Nei da, men når jeg skulle ha Storebror satte de igang fødselen etter halvannet døgn uten rier.(De prøvde å sende meg hjem, men siden jeg var førstegangsfødene. Så nektet jeg å reise hjem.) Da jeg skulle ha Knerten ble jeg sendt hjem da riene stoppet med 3 cm åpning... Ingen god følelse. Kunne like gjerne slått meg med kjevla i bakhodet. Den gangen satte riene igang igjen etter halvannet døgn hjemme. Og de riene førte til fødsel kun kort tid senere. Ønsker lykke til, selv om jeg får flasch back av å lese om det....
Lykke*Li Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 Æsj, det hørtes slitsomt ut!!! Får håpe hun slipper å reise hjem...De sier de vurderer å ta vannet..... Takk for at du delte dine/deres erfaringer. Hørtes ut som det var ganske vanlig i din familie iallefall
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Glemte å legge til at ved alle 3 fødslene til søsteren min har de tatt vannet, og da har det gått fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå