Gå til innhold

Da er vi hjemme igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter en strabasiøs kjøretur frem og tilbake til Oslo.

Jeg var lur nok til å ta med en plastboks i fanget da vi dro, og den fikk jeg virkelig bruk for, for kvalmen har blitt helt ukontrollerbar.

Da vi endelig kom inn til gynekologen, som var veeeldig forsinket, merket vi at skuldrene kunne senkes. Damen som møtte oss var godt voksen og virket veldig vennlig og proff. Vi pratet sammen først, og hun fortalte om sine erfaringer med hyperemisisgravide, og hvilke tanker hun gjorde seg om det. Så fortalte jeg om mine erfaringer, og hun så tydelig bekymret ut. Og så fikk jeg sagt at jeg svært gjerne ville vite hvordan det var med den lille i magen, og om det event. var mer enn en der inne...

Vel, da var det å se hvordan det stod til i magen. Jeg ble henvist bort til hjørnet av kontoret, og siden det er såpass tidlig i svangerskapet var det nødvendig med innvendig UL. Da jeg hadde humpet meg tilo rett på benken fikk jeg noen minsutter å besinne meg på, for kvalmen veltet opp, før legen startet undersøkelsen.

Phantom-mannen stilte seg i hodeenden med blikket fast rettet mot skjermen.

"Ja her står det til liv" sa legen..."og det gjør det her også!"

Så noe lamslått skjønte jeg og phantom-mannen at vi nå venter TVILLINGER!

Resten av undersøkelsen ble gjort, og alt så fint og normalt ut. De små ligger tydelig i hver sin fostersekk, noe som absolutt er en fordel. De er like store, noe som også er bra, og hjertene slo som bare det!

Legen fortalte at det blir enda mer hormoner og styr nå som det er to der inne, men at hun håpet at jeg ikke ble dårligere likevel. Så fikk jeg nye medisiner som jeg skal begynne og ta allerede idag for kvalmen, og fikk enda en gang klare leveregler for å mester dette svangerskapet.

Nå ligger jeg på sofaen igjen med en lang remse ul bilder av to små knøtt, og bare tenker og føler. Måka er lagt for å hvile og phantom-mannen er dratt på jobben for å ordne litt ymse og avlevere julegavene til de som jobber under ham.

Dette har allerede så langt vært en begivenhetsrik dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, to stykk ja. Ikke rart du er dårlig.

Men så gøy da, snart firebarnsmor:)

Hadde du en mistanke, siden du ba om ul?

Gratulerer så masse, masse med begge små knøttene!

Skrevet

Tenk at det er TVILLINGER der inne, da!

GRATULERERER!

Kan virkelig tenke meg at du grubler og føler massevis akkurat nå...

Håper dagene snart blir lettere for deg!

Oversender mange gode klemmer til deg og alle barna dine!!

:o)

Skrevet

Gratulerer!! Så bra at alt sto bra til med begge to!! Håper at medisinene dine hjelper på kvalmen.

Skrevet

2..... Så kult da. Da er det noen der oppe som synes at mange barn er på sin plass, men siden du ikke er særlig pigg i svangerskapet så puttet de inn 2..... Ha , 2 for prisen av 1.... Det var jo lurt.

Lykke til med medisiner, håper de hjelper.

Ta det med ro, og nyt bildene av 2 nye knøtt.

Skrevet

Oj, så spennende, to stykker, det blir nok gøy!! Gratulerer!

Slapp av og kos deg så mye du kan :-))

Skrevet

Gratulerer!!! Så GØY med tvillinger!!! :) Nå må du bare slappe av og passe på deg selv og de to spirene...

Skrevet

Gratulerer med tvillinger - så gøy!!

Så håper jeg virkelig at medisinene hjelper mot kvalmen.

klem

Skrevet

Så moro!

Tenk to små knøtt på en gang :))

Gratulerer!!

Godt at du fikk noen medisiner,krysser fingre for at de tar bort plagene dine.

Og du... den buksa du fikk av meg.....den er virkelig stor,laget for tvillingmagen til sommeren ;)

Dobbelt klem til deg

Skrevet

Wow!!

Tenk at det faktisk er to små der inne:-) Det rare er at tanken slo ned i meg forrige uke når du fortalte om ul.......og nå er det bekreftet:-)

Kan tenke meg du er litt på siden av deg selv akkurat nå. Har to venninner som begge har fått beskjeden og det tok litt tid for dem begge å lande den gangen de fikk den:-)

Dobbel lykke for familien og to som kan følge hverandre hånd i hånd oppigjennom! Det er jo en avlasting i seg selv når de vokser til:-)

Nå må du bare hvile hvile hvile og ruge i månedene fremover. Overlat alt annet til andre og ta imot all hjelp du kan få. Du gjør uansett den viktigste jobben av dem alle:-)

Hilse mannen og gi ham en klem fra meg:-)

Varme klemmer fra familien min:-)

Skrevet

WOW!!!

Gratulerer med to spirer. Fikk gledesfrysninger langt ned over ryggen:))) tenker på deg og håper at svangerskapet skal bli bra for deg...

Store klemmer

Skrevet

Så morsomt Phantomet!!! Dobbel glede!! Gratulerer!!!!

Skrevet

Så flott med to små spirer! :)

Håper medisinene virker slik at svangerskapet ikke blir så fryktelig slitsomt!

Skrevet

Jeg gratulerer igjen og håper nyheten bringer mest glede i phantom-hulen. Det er klart det er et stort sjokk, men dette klarer dere. Nesten dobbel jobb og minst dobbel glede. Tvillingvogn må kjøpes inn eller kanskje dere trenger en trillingvogn slik at Måka også kan være med.

Det er ikke alltid at svigerfamilie vegg i vegg er en fordel for dere, men nå er det jo bra! Med Måka og Junior ute av huset kan du hvile deg samtidig som du har dem rett rundt hjørnet.

Gratulerer igjen. Stor klem

Skrevet

Oi oi oi - gratulerer:)

Håper du har det bra oppi alt slags.

Dette må være skrekkblanda fryd:) men for en artig julepresang slekta deres skal få!!!!

Skrevet

Ja, nå har jeg jo gått og humret for meg selv noen dager allerede. Tenk at det er to der inne da!!!!!!!

Og ja, klart jeg står ved løftet om å være adoptivmamma ;-) Har en mistanke om at du ikke vil gi i fra deg en av de på ordentlig, men da får vi ta fjernadopsjonsvarianten - en av de er nemlig allerede en liten Gummismann i våre øyne ;-)))

Hipp, hipp hurra for det fantastiskt fruktbare Phantomet og mannen hennes. Jeg er så utrolig glad i dere begge!!! Eller skal jeg rett og slett bare si alle 8 med en gang...;-)))

Skrevet

he he he he alle åtte.... det må jeg smile av kjenner jeg ;-))))

"je tæk dom æille sju"... eller seks eller åtte eller.... ;-)

pantommannen er ikke så værst fruktbar han heller

:-)

Skrevet

;-)

Kanskje han kan gi Gummismannen kurs i å lage guttebabyer...?

Skrevet

jeg kan gi ham kurset jeg ;-)

finn eggløsningsdagen og ha sex akkuart da, så må du ligge med beina i været ei stund, og vips så kommer gummitarzan :-)

Skrevet

Ha, ha, gummitarzan var et bra navn ;-) T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...