Gå til innhold

kan noen svare meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gikk 5 uker etter siste mens da jeg kjnet at brystene blei ømme og at mensen var forsinket, jeg var 100% sikker jeg da, så når jeg tok en test viste jeg det egentlig... for kroppen min hadde aldri vært sånn, og mensen var bare 5 dager forsinket da jeg fant det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede ettet 3 dager var brystene så vonde at jeg ikke kunne ligge på de, så intenst har det aldri vært med pms. Men jeg ble inseminert og visste at det var sannsynelig at jeg var gravid, så jeg var nok ekstra oppmerksom også. Ble også uvel etter en uke og kvalmen satte seg for alvor etter ca to uker. Var også veldig trøtt etter ca en uke. Og jeg er ikke hypokonder, er aldri syk ellers, så det var ikke mulig å overse symptomene...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo så individuelt, men jeg fikk veldig ømme bryst 3 dager før ventet mens, da den uteble tok jeg testen dagen etter og den var, til alles glede, positiv :) Hadde ellers ingen andre symptomer så tidlig i svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk munnsår som ikke ville gå bort ca en halv uke før mens. Har aldri vært plaget av det før, og kjenner også andre som har fått det i starten av graviditeten. Ett par dager før jeg skulle få mensen hadde jeg kraftige menslignende smerter, uten at det førte til noe mer. Rekner med at det var egget som festet seg. Kvalmen kom etter nøyaktig seks uker. Husker ikke når jeg fikk ømme bryst, men trur det var omtrent rundt den perioden når mensen skulle ha kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...