Bibi m/2 nå (",) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hva gir dere til deres 6 mnd baby av mat og hvor mye ?? Jeg gir foreløbig dette- mm hele dagen, men klokken 12 gir jeg nesten et helt 6 mnd middagsglass. Og klokken 18.00 gir jeg en full posjon 6mnd grøt etterfølgt av sviskemos ( 1/3 glass) og vann innimellom grøten, ellers mm resten av dagen. Lurer på hvordan dere mater deres babyer =)
*WinnieThePooh* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Gutten min er snart 6.5 mnd gammel, og han spiser dette: kl 07-08: Frokost - Grøt 8mnd kl 1130-12: Lunsj - Grøt 8mnd+ Fruktmos eller grøt + yoghurt og banan kl 1430-1500: Mellommåltid - mme kl 1600: Middag - Middagsglass 8 mnd + vann kl 1830: Kveldsmat - Grøt 8mnd Får litt flaske fsom nattakos før vi pusser tennene, og så er det natta Når vi spiser middag får han enten frukt eller grønnsaker i babyfeeder... Kunne dette være til hjelp? Hilsen
tonemelone Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Hjelpemeg, litt av en appetitt på gullgutten din! :-) Siden du gir så mye mat til ham allerede, så startet du kanskje tidlig med annet enn mm? Min gutt er 3 1/2 måned, og har en enorm appetitt. Jeg har begynt med velling, som nå er gått over til bittelitt grøt (4-5 skjeer), og 4-5 skjeer med sviskemos... Når startet du med smaksprøver, siden du allerede er oppe i 8 mnd grøt og middag?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Wow God appetitt!! =) I går da jeg ga gutten min den vanlige mengden grøt, foss spydde han alt ut da han nesten var ferdig! Så da ble d mm resten av kvelden heller, så jeg tør ikke og gi han mer enn hva jeg allerede gir han, men det er kjekt og lese andres kosthold Andre som vil dele ? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå