Hvitkløver2020 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har søkt og fått plass på drammen. Men legen min har plutselig fått det for seg at jeg burde dra på Ringeriket. Jeg har bare hvert der på legevakta så har ingen erfaringer.. Noen som har noen meninger å dele m meg?? =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har bare hørt positivt om Ringeriket, men dersom det oppstår noe under fødsel blir man sendt til Drammen...
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 jeg har født på ringerike, og det er et veldig koselig sykehus. spesielt barsel koselige farger og god mat de har vel ikke barneavdeling der, så hvis barnet skulle trenge mer hjelp blir man sendt til drammen. men de tar jo hastekeisersnitt eller annet om man skulle trenge det da.. har ingen erfaring om drammen desverre.. men jeg tror det er hipp som happ.. man får hjelp uansett hvor Lykke til!
Hvitkløver2020 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Er i tvil jeg, men får snakke mer med legen min og kansje ta en tur opp dit(RS)=) Fødte på Kongsberg sist og ble da sendt til drammen pga lillegutt!! Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå