Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Endelig var det min tur å få skrive den meldingen Synes tia går så utrolig fort, å deilig er det... 26 mars er ikke langt unna
Hvitkløver2020 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så mye=) Gleder meg til det blir min tur..109dager igjen her!!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 102 dager jeg også, 28 mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå