Gå til innhold

Julekort...

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes til og med det er kjipt aa skrive julekort jeg naa! Det er jo saann en koselig tradisjon, men alle jeg faar av er saanne kjempefine med bilder av barna, og barna er det det blir skrevet om av alle sammen. Det er jo saa koselig aa faa, og jeg ser etter kort i posten hver dag med full spenning. Men aa skrive tilbake selv... Huff... Det blir saanne kjedelige "leger uten grenser" kort (stygge mange av de) og foeler jeg ikke har noen ting aa fortelle. Dessuten kommer alle med det evige spm; "naar blir det barn paa dere?" eller "det skal bli saa goey aa begynne aa faa babybilder til jul av dere.." Hva i all verden skal jeg svare da? Hva skal jeg fortelle om? I fjor hadde jeg jo bryllupet og bryllupsreisen aa legge ut om i det vide og det breie, men i aar har det virkelig ikke skjedd noe som helst...

Maatte bare faa det ut. Sitter her med juleposten og strever...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke blitt "voksen nok" til å skrive sånne kort ennå, føler jeg. Får ikke særlig mange i posten heller, men jeg skjønner hva du mener. Spurte sambo om vi skulle skrive et "nyttårsbrev" til folk vi kjenner, men han bare så dumt på meg...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...