Gå til innhold

de siste tre månedene..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere de har gått fort eller sakte?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Både og....syns tida går både for fort og for sakte, jeg! Gleder meg enormt til å treffe babyen, men håper likevel at jeg får beholde han der inne så lenge som mulig. Det er skikkelig tungt å være kropp, men jeg tenker at han har det best der han er - selv om jeg er utålmodig=)

Skrevet

Jeg synes de har gått veeeldig fort!!Samtidig føler jeg at jeg har vært gravid i en evighet.. he he!

 

Det er egentlig det siste trimesteret jeg har følt at vi skal bli foreldre. De andre månedene har vært surrealistiske og til tider jævlige med kvalme og atter kvalme.

Synes at det nå er utrolig morsomt å se tilbake på alle disse månedene og tenke over alle fasene vi har vært igjennom psykisk. Vi har vært veldig flinke til å snakke sammen underveis og det viser seg at vi begge har følt det samme.

Ikke før i uke 29 fikk vi virkelig øynene opp for hva som skulle skje.

Utrolig tid.

Kjip og fantastisk på samme tid.

 

Jeg gleder meg veldig til å få tilbake kroppen min!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...