Gå til innhold

Noen studenter her?angående sudielånet i januar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp betalt semesteravigiften for 2008 nå,er det noen som hvet når jeg kan forvente å få pengene på konto?er jo rundt 16 tusen...trenger sårt penger...men må jeg vente helt til den 15 januar,eller kan det være at jeg får de litt før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit ikke helt når du får pengene nei. trur det er lånekassen som veit best der, hadde ikke no gode erfaringer fra sommer da jeg fikk vesla. Tokk lang tid, men da hadde de noen tekniske problemer hvis jeg forsto dem riktig. Så jeg tok opp "studie" lån i mens i dnb (de har et lån for de som venter penger fra lånekassen, sånn at de har noen penger i mens) . men det jeg egentlig lurte på var om du har permisjon fra utdannelsen eller om du går på skolen. For jeg har perm, og da trengte jeg ikke å betale semester avgift til skolen (noe som er ganske naturlig fordi jeg er jo ikke der og får ikke de kopiene osv. som semesteravgiften skulle dekke).

Skrevet

hei

jeg har permisjon fra ntnu jeg,og tror det sto på lånekassa sine sider at man får utbetalt pengene fra den 4.januar..

jeg fikk beskjed av studieveileder og de fra lånekassa at jeg måtte betale semesteravigifta før jeg fikk lånet inn på konto....kjiipt hvis jeg har sluppet å betalt avgifta da...er jo en 1000 lapp der og...og det er er jo noe i det du sier,jeg er jo ikke på skolen og får ikke det som semesteravgifta skal dekke...mhm...merkelig...jaja..håper vi får pengene om ikke lenge da:)

god jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...