jente30L Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 jeg fatter ikke at ul kan stemme... sist stolte jeg på meg selv og det stemte mer enn ul termin...
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg stoler nå på ul-termin, men den er veldig sammenfallende med min egen.
temi & keli Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har tre ukers forskjell på mens- og UL-termin.. Stoler vel litt mer på min egen, sånn for at jeg ikke skal ha hatt positiv test FØR eggløsning.. -men jeg teller etter ul-termin, hvis ikke ville jeg jo vært totaltfrustrert og forvirra.. hehe
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg stolte på min egen termin, og fikk datteren min på termindagen! Jeg visste nøyaktig hvilke dager hun kunne være unnfangent og hvilken dag jeg hadde eggløsning, og siste mens. Denne gangen er det annerledes for jeg hadde lengre syklus enn til vanlig, og tror jeg hadde eggløsning på forventet IKM, så nå trorr jeg at jeg skal stole på UL.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg stoler på UL termin, men er bare 5 dager i mellom min termin og ul termin da..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 jeg stoler på begge kun en dag mellom ul og mens termin:)
mamman t o.a Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 jeg tippa samme dag jeg... så jeg stoler på den ja
2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Hos meg har det vist seg at min termin stemmer med jentene og ul termin med guttene. Dette fordi gutter unnfanges flere dager senere enn jentene. Opptil 4 dager senere med guttene hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå