Gå til innhold

Pass og bilde

Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar til Gran Canari 2. juledag og trenger pass til mini på 10 mnd. Sist vi reiste fikk vi bare nødpass pga at jeg somla med å skaffe pass...............Gikk for å få nytt pass på fredag, men fikk da vite at jeg ikke kan bruke de samme bildene som i nødpasset fordi de er mer enn 6 mnd gamle. De er veldig strenge på hva slags bilder vi kan bruke så jeg tror ikke vi klarer å ta nye selv. Fotografen i området som tar passfoto tar ikke tlf og nå begynner det å haste......

Lurte derfor på om det funker å ta bildet av ungen i fotoboks?? Blir det godkjent hvis han sitter på fanget mitt?

Hva skjer hvis du kommer på flyplassen uten pass? Tar de bilde og skaffer deg nødpass der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har digitalkamera og utskriftsprogram så får du det til fint selv (eller hvis du kjenner noen).

Var gjort på 5 min hos oss. Husk ingen skygger i ansiktet til babyen, og lys bakgrunn da! :)

Skrevet

Fotoboks fungerer fint.Selv syne sjeg det er bedre enn fotograf til passbilder.

Du kan ikke synes i bakgrunnen så h*n kan ikke sitte på fanget ditt.

Men skru stolen i passe høyde og sitt på gulvet utenfor synsvidde og hold h*n sittendes. Det gjorde vi da lillegutt var enda yngre og fikk supre bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...