Devil in disguise Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 En liten hilsen til alle i disse fñrjulstider fra Gran Canaria Vi nyter livet i varmen og har allerede glemt hvordan det fñles med nedfrñsne biler og glatte veier... he he... Dette er livet ! Fra leiligheten har vi nydelig havutsikt og lillegutt pñ 3 stor koser seg i bassenget og pñ stranden. Dette var noe alle slitne husmñdre skulle fñtt unt seg
* 5 om dagen * Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 noen som har det ja *misunnelig* kan notere deg at det er - 11,3 i telemark i dag.... så skulle bytta plass med deg gitt, men får ta det igjen i mars...2 uker venter på oss da :-)) kos deg, og riktig god jul.
hvemerjeg? Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 He, he....vi også er på Gran Canaria!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det hørtes bra ut : ) VI reiser nedover 2 . juledag. HVor er dere? Vi skal til Bahia Feliz å bå på Monte Feliz........
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Håper dere blir solbrente, med store blemmer!!!! Neida, det høres kjempeknall ut! Her er det forøvrig 12 minusgrader, kaldt og jævlig, og jeg ser frem til snøen blir borte igjen!
hvemerjeg? Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Det er der vi er nå, på Monte Feliz!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Høres herlig ut, vi drar til tenerife på søndag,kan nesten ikke tro at vi faktisk skal ha litt sommer Gleder meg...
Thunderstruck Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Her er det et par minus,snø og skikkelig julestemning:-) Huset dufter pepperkaker og barna gleder seg til nisen kommer:-) MEN....Vi skal til syden til sommern igjen vi også!!
flypapir Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Åh, det hørtes deilig ut!! Savner bahia feliz masse, jobbet i bamseklubben der en periode! Selv reiser vi til Thailand på torsdag, gleder meg masse til sol og varme! Nyt ferien videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå