Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Nå mener jeg andre ting enn og tisse, selvsagt. Det kan IKKE jeg! Og vi skal feire jul hos svigers, i en liten leilighet, med 6 andre! HVORDAN skal julaften gå???? Vi hadde en "mini-jul" her på lørdag, med vanlig julemat, og jeg blir så gåen i magen etter og ha stappa i meg den type mat..... Noen med tips??? Ta inn på hotell isteden? Hehe
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ta klyster før du reiser.. hehe Må man så må man... Legg papir i doen før du gjør ditt fornødne. Tør å vedde på at alle de andre som er der også gjør fra seg sånn ca daglig, er jo det mest naturlige i verden:-)
hvemerjeg? Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Nei, vil aller helst slippe å gå på do hos andre. Skal jeg bort i middagsselskap pleier jeg å ta en pille Imodeum noen timer før jeg drar. Ulempen med det er at jeg ikke klarer å gå på dø før det har gått ca et døgn. Men noen ganger er det verdt det...det var mitt tips! God jul!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Joda, andre gjør det jo ) Og det gjorde de her hos oss på lørdag og.. *stinkdo* Hehe. Men jeg bruker så himla lang tid... så skal de sitte der og tenke "hehe, nå måtte a på dass ja"... OMG! Jeg dør...
FuriLaks Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Ja. Du må nok bare komme over deg selv og DRITE i det! Hvis du ikke vil ha en mage fra helvete. Triks som jeg lærte da "alle" var redd for å bæsje hos andre i tenårene: * dekke hele doringen med hele rumpa så ikke noe luft kommer ut. D lukter det minimalt... hehe * Papir nede i do * Radio på, evt springen. * hvis det ikke er noe dospray eller andre ting å spraye med, ha litt ekstra såpe på hendene når du vasker deg og "sprut" litt rundt i rommet.... Lykke til;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 AHA! Det må jo være glimmers... men på den andre siden, så skal vi jo være der i 4 dager da, så en eller annen gang må jeg vel... Nei, jeg får holde meg!
hvemerjeg? Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Du kan jo ikke holde deg i 4 dager... Det får stå sin prøve. Bruk alle de andre tipsene du har fått her, når du faktisk bare må på do ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Får vel sørge for og gå når andre har vært før meg, så jeg kan skylde på noen andre for lukta.. hehe Var på en sommerfest i sommer (selvfølgelig), og måtte så innmaaari på do!!! Ringte mamma, som bodde 15 min unna, og spurte om ho var hjemme. Men så fikk jeg låne leiligheten til ei annen som var der, men måtte kjøre for og komme meg dit... jeg er håpløs...
It's all about me Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Ike noe probllem. er værre å sitte å vri seg i sofane og fise surt fordi en må på do men ikke våger. Kan faktisk ikke skjønne hva som er fælt med det jeg, så lenge doen er rein og greit.
☆Anonymia☆ Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 HAHAH..morsom tråd =) husker da jeg var ny hos svigers.. måtte drite da,så jeg dreit så fort jeg kunne,passa på å få alt ut i ett press også dra fort i snora så lukta ikke får kommet ut.. hhahah.. ler meg ihjel.. ellers ta med deg en sånn duft inn... sånn exit.. ta med deg hjemmefra eller kjøp på butikken =)
mammat2goll Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 hehe, nei er helt grusomt å gå på do andre plasser enn hjemme. Men siden dere skal overnatte kan du jo ta det før du dusjer deg:) og dersom det skulle lukte kan du spraye litt ekstra parfyme på deg ¨ lykke til:)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Ploppepapir er viktig. Ellers trekker du i snoren før du er ferdig. Når du skal drite, ta like mye i som under pressriene i fødselen. ferdig kjapt og gale, altså mindre lukt. lykke til med dritingen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Doen kan være så rein, eller møkkete den bare orker! Jeg sliter med og gå på do her hjemme om sambo er i gangen på utsida og... Også må jeg på do når jeg må på do. Kan ikke vente, for da "går det over".... Jeg er håpløs!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 sauen: HAHAAHAH ja akkurat det jeg gjorde..samla sammen så jeg måtte SKIKKELIG drite og så pressa så mye jeg kunne,fikk alt ut på 1 press og drog fort i snora.. HAHAHHAHAH jeg ler meg ihjeeeeeeel
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Går på do hvis jeg må, samme hvor jeg er jeg, har aldri vært noe problem. Nei, forresten, det er ikke sant, fikser ikke utedoer..
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Mente trekke i snoren før du reiser deg=) slipper ikke ut lukta!
pandabjørn Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 hallo! nå har jeg lest det også at dere ikke går på do pga at det kan lukte osv...men som regel så er det en sånn spray som er på bade som man kan bruke etter man har gjort sitt.... hvis dere er så forbanna "fisefine" så får dere ta med parfyme i veska om dere er redde for at andre skal kjenne at dere har vært på do....
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 haha... detta var litt morsomt!! når jeg må på do hos noen andre enn hjemme sparyer jeg ALTID litt ekstra parfyme rundt i rommet hvis det lukter dritt etter meg (har altid parfyme i veska) godt tips, det funker:) og sett på springen og radioen på full guffe!! det funker bra =)
cherry coke Skrevet 17. desember 2007 #20 Skrevet 17. desember 2007 Jeg synes ikke at det funker med parfyme...Parfyme blandet med dritt lukt er jo værre en bare drittlukta=) Hehehe...Nei bare la det stå si prøve, det er ikke alltid det lukter så pyton...Jeg går på do hos andre om det er høyst nødvendig. Men liker det ikke, nei=)
yasmina Skrevet 17. desember 2007 #21 Skrevet 17. desember 2007 Du faar gaa naar du skal dusje da, dusje lynkjapt saa kjoeper du litt tid. Baesj foerst og opp med vinduet mens du dusjer lykke til !!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 herregud jeg ler så jeg tisser på meg.. kommer noen av dere hjem til meg og må bæsje, så vær så snill.. bæsj og bli ferdig med det. deretter går dere ut av doen uten å spraye med parfyme eller slenge såpevann rundt i rommet. For det finnes ikke noe kvalmere enn sånne sprayer som liksom skal dekke over drittlukta. Jeg tar heller driittlukt enn drittlukt blandet med parfyme anyday! ..for en snål angst å ha... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå