Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Svigerfar ble skikkelig irritert i går når jeg gikk fra bordet (vi var hos dem på lutefisk) for å amme babyen midt i middagen. Han sa rett ut at jeg kunne ha 'tima' det bedre, siden vi visste når maten var ferdig. Uff, må vel 'skjerpe' oss på julaften da, eller hva syns dere?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har du hørt noe så frekt!! Gå fra bordet og gi ungen mat når h*n er sulten!!
FuriLaks Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Herregud for en idiot. Jeg hadde fortalt han babyen er sulten når han er sulten, ergo må han få mat. Litt vanskelig for en liten å ta hensyn til de voksnes spisetider!
Lillegullet130707 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Da får du fortelle han der svigerfaren din at babyer ikke er sultne etter klokka!!!! Makan til idiot!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 For en gammeldags tulling.... Vil han ha matro så ber man ikke barnebarn på middag. Ville ikke feiret julaften med han.
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Synes hvertfall ikke du skal skjerpe deg jeg. Gjør som vanlig å gi baby mat når den trenger det:-)
*1+1=2 små* Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 haha neste gang får du rett og slett IKKE gå fra bordet!! Makan til tulling, mine foreldre sa til meg at jeg ikke trengte å gå fra bordet, vi spiser jo så da kan jo lille nurket også få maten der!! Herregud det finnes mange sære mennesker! Min lille snupp pleier å være sulten når maten er klar på bordet:P haha
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Hva sa mannen din da svigerfar ble irritert? Kunne vel tatt deg i forsvar?
Stolt mamma for første gang Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Herregud for en dust! Jeg hadde gått fra bordet på julaften å ammet om babyen var sulten eller ei:-) Bare for å demonstrere!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Sleng puppen fram ved bordet neste gang, da kan han iallefall ikke klage på at du gikk fra bordet før dere var ferdige ;-)
Mamma Mirabell Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 nei fy faen.. blie skikkeloig irritert nå.. det driter du i.. det er ditt barn og det er ditt hus dere skal feire jul i så det bestemmer fint du.. hadde snakka skikkelig til han hadde det vært meg.. æsj for en kar.. :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå