Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 9:28pm Dec 14th Hei...hyggelig og prate litt med deg, har du lyst til og ta en kaffe kopp en dag? Hadde vært koselig om du har lyst. Om du er i en situasjon dette ikke passer så forstår jeg dette godt :-) Pass på deg selv.... 4:07pm Dec 15th hei hei... ja det var kjempe koselig. vi kan gjerne ta en kopp kaffe eller noe en dag... bare si fra når du har tid... send en mld eller noe. så snakkes vi:) 6:27pm Dec 15th Det gleder jeg meg til, vi sees da!!! Han en fortsatt god helg :-) 7:04pm Dec 15th kose deg i helga du også. med svigermor.. hehe 7:38pm Dec 15th pokker også, jeg sitter hjemme hos meg selv og vil bare ut...ikke spes kult...håper jeg kan bli litt bedre kjent med deg. Hadde vært koselig...snax! 7:41pm Dec 15th hehe.. skjønner akurat hva du mener... klart vi kan bli bedre kjent, er jo bare koselig. synes du virker kjempe ålreit jeg:) vi sitter BARE inne hele dagen. blir så lei. har lyst til å finne på noe. komme meg ut å ha det gøy! ikke meningen å klage eller noe altså hehe 7:45pm Dec 15th Vi har veldig like meninger om våre to verdener...egentlig rart:-) Ja ja husk at du kan gjøre det samme da, send en sms eller ring om du trenger en prat, eller har lyst til og dra ut på noe! Oki? Vi ringes 7:51pm Dec 15th så snill du er!!! ja skal prøve å gjøre det vettu..må bare si fra du også da... bare koselig det. er veldig glad for at jeg traff deg bare så du vet det. ikke for å høre for klisje ut men... hehe. er veldig fint at du skjønner meg:) 7:54pm Dec 15th Gleder meg til og treffe deg jeg, godt og ha noen som har hatt en tøff oppvekst som forstår deg, og ikke minst måten vi har levd på...da er man med en gang ganske likt bygd opp...på en måte om du forstår...Hørtes kanskje merkelig ut..men du fatter :-) 8:04pm Dec 15th ja jeg forstår. virker ganske like vi.. hehe:) selv om du har en del mer erfaring enn meg. med en datter å sånn. hu er så søt asså!! 8:13pm Dec 15th det er nettopp det som er digg, flott og vite at man står likt med hensyn til følelser for andre, ikke minst den kjempe flotte tingen du gjør med de to barna, du ska være kjempe stolt av det.. Er glad for og treffe deg og....dette trenger jeg...hve gjør du i morgen forresten?? 8:15pm Dec 15th skal bake pepperkaker vi vettu.. hehe.. men senere på dagen har jeg ingen planer. du da? 8:17pm Dec 15th Kan du ikke rulle, bake og spise deig og kose deg og gi meg en pling etterpå da? Så kan vi jo gjøre noe?? Må ikke spise opp all deigen da...ikke bra:-0 Det blir 1-0 til mageknipe... 8:20pm Dec 15th det skal jeg gjøre.. hehe.. da snakkes vi vettu.. kose deg resten av kvelden da. 3:59pm Dec 16th hei hei... tar lang tid med den bakinga.. hehe.. men nå er det snart håndballkamp:) blir gøy.
Gjest -<<- Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 I kortversjon? Get it over with og pul.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Frem og tilbake, frem og tilbake..... hehe..... Nei seriøst, noen har funnet en god tone. Om det er en god vennskapstone eller noe mer vet jeg ikke. Men at dem komer bra overens er vel ikke tvil om. Hva da?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 det er mellom min mann og ei annen jente som han har kommet i snakk med..... Vi har det ikke fullt så bra om dagen,opp og ned her hjemme,hvertfall siden han måtte ha mamma på besøk i helgen...... Fikk vondt i magen når jeg leste dette......
KariMari Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Må si meg enig i tankegangen til pila jeg:-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Hoff.... kjenner denne følelsen, for jeg har hatt en slik samtale med sambo, men han visste ikke at det var meg... Vet ikke om jeg har noen gode råd til deg, men skjønner godt magefølelsen. Ta det opp med han, evnt legg det frem for han et sted han ser det når han kommer hjem, og reis! (Mener ikke du skal dumpe han riktig enda, men gjør det sånn at han forstår)
Mockanin Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Kan ikke si annet enn Au og gi deg en klem. Dette var ikke noe morsomt å finne ut av rett før jul.
KariMari Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Hops! Ja, dette var jo ikke bra:-( Snakk med han om hva du har oppdaget du!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 det er liksom ikke den eneste samtalen heller som jeg synes var litt rar.......sitter med den klumpen i halsen....vi har kranglet som bare det i helgen.Og dette gjorde det ikke bedre.La det ut her for å se om jeg bare er paranoid og at det ikke var så farlig som jeg tenkte.....
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Har han sagt noe om denne jenta til deg? Det er for noen lett å "flykte" om et skulle bli vanskelig hjemme, og bli litt betatt av noen andre. Dvs, bli betatt av noen man ikke har en hverdag og krangel med. Men han elsker nok deg enda skal du se Men du må ta tak i problemene deres! Har dere mulighet å få barnevakt en dag? Gå ut dere 2 på restaurant, gjøre noe romantiskt sammen? Noe gøy? Lett å glemme hverandre i disse hektiske dager
☆Anonymia☆ Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 fy faen... hadde det vert min mann hadde jeg klikka så det holdt.. og han hadde ikke vert min mann særlig lenge... sånt tolererer jeg faktisk ikke.. enig med pila,skikkelig "skal vi pule" undertone dr.. blir kvalm..
Kristin* Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Skjønner godt att du reagerer på denne samtalen. Jeg hadde gjort det samme. Men hvis det ikke har skjedd noe mellom dem, prøv å fokuser på forholdet til deg og mannen din. Vær kjærester, finn på no, part sammen. Det er så lett att dette blir nedprioritert i en hektisk hverdag. Lykke til :-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. desember 2007 Han og hun har hatt en vanskelig oppvekst og "funnet" hverandre gjennom samtaler........Jeg skjønner jo ikke sånt jeg vet dere,har bare hørt om dette i over 5 år og støttet han gjennom de værste angst anfallene hans.Han har sagt at de har pratet sammen når de har trent (trener på samme plass).Men at de har en sånn samtale....er glad jeg har funnet deg og vi fårstår hverandre osv.....gjør meg forbanna!
Salat Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tolker dette som mer enn vennskap. Dessverre.
Under den hvite bro Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tolker og dette som vennskap. Tror ikke det ligger noe mer bak. Har en sterk magefølelse på at dette er et vannskap ikke noe mer. At han ikke sletter meldingene viser jo enda mer til at dette ikke er noe hemmelig. Lykke til Klem
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tenker mitt, og hadde blitt skikkelig lei meg om det var samnboeren min som hadde hatt en sånn samtale med noen andre damer. Sannheten får du ikke vite om du ikke konfronterer ham... Kanskje på sin plass med en samtale om hva som passer seg ang omgang med det motsatte kjønn dersom man er i et forhold.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Herregud, ta deg sammen da kvinne. Skal ikke mannen din få ha venner. Psyko
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 Ta det opp ,med han du, og om han har fått seg ei ny venninde så kan han jo presentere sin kjære for henne? Det sier seg jo selv. Hun (om hun bare er venninde) må jo vite hvem du er hvis hun skal være en god samtalepartner. Kanskje dere kan bli kjent også? Men, om det viser seg å være "ugler i mosen" så ville jeg ha bedt han om å avslutte dette så fort som mulig, og at han måtte bygge opp ny tillit til deg, og bedt han om å finne et annet sted å trene. Tvi tvi, håper dette utvikler seg positivt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. desember 2007 har ikke noe med psyko å gjøre vel.....hadde ikke dere hatt det bra og du fant ut at han betror seg til ei annen en deg,så hadde vel du begynt å lure litt selv vel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå