noche Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 trenger litt råd her. har en på tre år...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Tullene får tran
noche Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 bare tran? holder det? har gitt tran og sanasol, litt usikker...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Ingenting, og hvertfall ikke tran etter hvordan de lager tran ble oppdaget. Dessuten leste jeg at tran slettes ikke var så bra som alle skulle ha det til
alvis Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg husker det var på gomorgen norge på tv. Der var det en ernæringsekspert som snakket om kosttilskudd til barn. Hun sa at barn kun trenger tilskudd av vitamin D hvis de ellers spiser sundt og variert. Da holder det med tran. Men hvis du vil gi ekstra vitaminer kan du gi tran og sanasol men husk på at begge inneholder D-vitamin så du må halvere dosen.
Milla-79 Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Vi har tre barn, og de har fått omega 3 og multivitaminer fra de var ganske små. Jeg tror ikke at en får alle de næringsstoffene en trenger gjennom et variert og sunt kosthold, men for å sikre kroppen det den trenger må en ta tilskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå