nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 og fått ETT igjen.... vet at de fleste av vennene våre ikke sender ut julekort, men det hadde vært hyggelig med en sms der det stod "takk for kort og godt jul til dere og" eller noe....
Anne-B. Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 VI har vel sendt ut noe sånt vi og. Ikke fått noen kort igjen, men det gjør ikke noe, de vi har møtt på, har sagt takk. Det er koselig.
Mamman til AM&JS Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Veldig enig..færre og færre som sender ut julekort..enda det som er så koselig...) Også sendt ut 50..og fått ett igjen..
~Maja Mor~ Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jula er ikke over enda :-) Jeg har ikke begynt å få julekort. Sendte mine på lørdag, så det er nok flere der ute som ikke har fått sine enda. God jul :-)
~Maja Mor~ Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 ps Jeg sender ikke julekort for å få......... Jeg syntes det er kjempehyggelig å sende bilde av de nydelige barna mine. Forventer ikke tilbake, selv om jeg blir veldig glad for de jeg får :-)
LivetErEnLek Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Kjenner til den der. Tidligere var jeg super-flink, sendte julekort til så og si alle familie og venner, ble fort opp i 50-60 kort, og var jeg heldig, fikk jeg max ti tilbake. En ting at det skjer ett år, men når jeg år på år sender ut kort og det samme skjer, da gidder jeg rett og slett ikke mer. Så i år har jeg sendt ut til de jeg har pleid å få tilbake av og de jeg veit har satt pris på kortene og ferdig med det.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 du sier noe der, men når jeg vet at flesteparten ikke sender ut, og vi sendte for en stund siden, så hadde det vært hyggelig at de viste at de syntes det var hyggelig... jeg bruker jo ganske mye tid og penger på disse kortene.....
~Maja Mor~ Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Ikke meningen å virke krass, men er det ikke opp til hver og en hvor mange penger man legger i julekort. Og om man selv faktisk ønsker å sende ut kort? Det er jo ditt valg å bruke tid og penger på dette :-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 ja, selvfølgelig er det opp til meg, spesielt at jeg betiller nye da jeg ikke var fornøyd med det første.... :o/ er ikke det at jeg forventer å får kort tilbake, men at jeg synes det hadde vært hyggelig om de jeg sendte til hadde sagt at de satt pris på det... for hvis de ikke bryr seg er det jo ikke noe poeng at jeg sender ut...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sender ut 90 men forventer ikke å få noen igjen. Veldig kos når det ligger noen i postkassa. Men tanken som teller.
~Maja Mor~ Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Helt enig i at det er hyggelig å få tilbake, men jeg klarer ikke helt å bli "snurt" hvis jeg ikke får like mange som jeg gir... Hehe, så du har kjøpt dobbelt opp i år ja.... Men det er fort gjort for folk å sende en sms og si tusen takk for et flott kort (og mye skryt av de nyyyyydelige barna selvfølgelig). Men forventer ikke det heller. Får heller bli positivt overrasket hvis jeg får kort :-) Men det skal ikke stoppe meg fra å sende ut. Er så glad for at jeg fremdeles gidder å sende kort, selv om mange andre ikke gidder. Det blir jo ikke sendt personlige brev lenger. Alt går på mail/sms...
prinsessemor123 Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Er nok mange som ikke har sendt julekortene ut enda, så du kan sikkert få flere fremdeles:-)
Polyxena Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Jeg venter fremdeles på at julekortene jeg skal sende skal komme. Spørs om folk får dem før jul, men de får dem i hvertfall.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 jeg har 50 som skal ut jeg også.. men har ikke gitt de enda.. litt treg... =/ hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 De første to årene med familie sendte jeg også ut 50 kort. Men det er jo dyrt å sende så masse og ikke noe koselig å ikke få noen igjen, nesten. Så de siste årene har jeg skrevet opp hvem jeg får av på en liste og finner frem den liste neste jul. Sender da kun til de vi fikk av året før. Det er likevel snakk om 30 kort, så jeg har ikke dårlig samvittighet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 sendt ut ett sted mellom 20 og 30 og har så langt fått 2 stykker. Synes ikke det gjør så mye for det er så koselig å sende. Dessuten er det maaange som er trege med å sende ut julekortene sine ja. Hehe.
m-mamma Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Men det er jo fortsatt en hel uke igjen å få kort på da. Mange har vel sendt i helga eller sender i løpet av begynnelsen av uka.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. desember 2007 men folk sender ikke julekort. barnløse studenter vettu... :-p men de er vanligvis gode på sms eller facebook.....
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2007 #19 Skrevet 17. desember 2007 Vi har så langt fått 3...og sender ut våre i dag;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå