Mille** Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Var ute på byen på lørdag og jeg er faen meg enda dårlig!!!! Hang over bøtta i HELE går, nå er jeg bare slapp og litt uvel. Sånn kan det gå når ei gammal husmor slippes løs på byen, huff.... ;o\
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Uffda...nettopp derfor jeg ikke gidder å drikke;o) Du får drikke masse vann og slappe av så mye du kan - god bedring, vennen:o)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ha ha, derfor drikker jeg minimalt. Sånn går det når gamle kjerringer på 30+ skal ut, vet du ;-) *Klappe på hodet*
Mille** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Takk for det! Ja, jeg fikk jo en påminnelse om at dette ikke er noe jeg orker å gjøre så ofte. Var ute forrige helg også, men det var julebord, så da ble det stilt og rolig. Denne gangen ble kom den ene etter den andre med div drinker til bordet, og man er jo så høflig at man drikker opp....dessverre! ;o)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 ha ha, sånn var det sist jeg var ute også.... ps, man trenger ikke være 30+......
Mille** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Problemet er jo at i gamle dager smakte drinkene så fælt at man klarte bare å tylle i seg minimalt, nå smaker jo alt saft! Er det rart det går galt da. Skal aldri drikke alkohol igjen! ;o)
Mamman til AM&JS Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Uff...blir også fort dårlig dagen der på...men har funnet ut litt mer hva jeg kan drikke og ikke...hvis jeg drikker rødvin..må jeg bare drikke det..og hvis man drikker seg skikkelig full på det..får jeg sinnsykt vondt i hodet.. Holder jeg meg bare til sprit så går det som regel bedre...øl er heller ikke bra..hehe...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Lov nå ikke ting du ikke kan holde - he he. Jeg holder meg helst til vin og evt øl. Da er det ikke like lett å bli full (men blir likevel elendig dagen etterpå)
Mille** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 Jeg pleier å holde meg til en ting, stort sett rødvin, og prøver jo å unngå å bli full. Men på lørdag drakk jeg øl, rødvin. bittelitt vann, hehe, to forskjellige drinker, kaffe og bailys.....urk.....er det rart magen sier i fra...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Husker da jeg var 20 år og student... Bodde i kollektiv med 3 andre som var mellom 27 og 30 år, og de hadde blitt så gamle at de ble fyllesyke. Jeg - derimot - var i topp form uansett. Sto opp tidlig for å rydde og støvsuge. Ha ha, alderen innhenter alle, ja ;-)
Mille** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 Hehe....akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke klarer tanken på alkohol igjen. ;o) Jeg er til vanlig en rødvindrikker, tror jeg gjør lurt i å fortsette med det....dvs hvis jeg noengang skal drikke igjen da. Eldstetøtta syns så synd i mamma som hadde fått omgangssyke for 3. gang på kort tid....huff og huff....
Mille** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2007 Hehe....kunne sikkert misforståes, så for å oppklare, jeg har hatt omgangssyke 2 ganger i det siste, men kan vel ikke kalle dette for det akkurat...;o) Hørtes ut som jeg ikke gjør annet enn å gå på fylla, hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå