Gå til innhold

Hvor mange desemberjenter er det igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her og ser at folk begynner å "snike" i køen..har termin 22.desember, så enda 5 dager igjen..forhåpentligvis skjer det noe snart..? :)

Skrevet

.."og det er flere av oss.." Termin om ni dager, så kan jo fort bli januar.. Men veldig klar for fødsel når som helst :)

Skrevet

Hadde termin 14 desember. Er her fortsatt. Nå er jeg lei.

Skrevet

har termin 19 des. har veldig lyst til å bli ferdig nå.

Skrevet

Er her enda, og hadde termin den 15., men håper det nræmer seg nå - har hatt rier siden i morges, nå er det ca 7 minutt i mellom - håper det ikke stopper opp

Skrevet

har termin 27 des ;P

Skrevet

Termin idag, ingen tegn på fødsel enda hvertfall.

Skal bake pepperkaker med jenta mi på snart 17 mndr i ettermiddag, så det gjør ikke no om lillebror ikke kommer idag... :)

Skrevet

Still going strong. Nå er det heldigvis "bare" 9 dager til termin. Lykke til alle sammen! Håper vi alle får en tidlig julepresang i år :-)

Skrevet

Termin på torsdag.. Men håper fortsatt at noe skal skje før.. Går å kjenner på hver minste vondt og håper på at det skal bli værre :P

Skrevet

12 dager igjen her. blir nok ikke noe her før neste år tenker jeg :s

Skrevet

termin 24.desember og ingenting tyder på at den lille er på vei nei...

Skrevet

hadde termin 11... så 6 dager på overtid... dritt lei nå!! vil IKKE føde på julaften!

Skrevet

Jeg er her. Har ikke termin før 30.og sist gikk jeg 9 dager over så stooor sjangse for at det blir januar barn....

Skrevet

Er her jeg også :)

Har termin om 3 dager :) Var hos jordmor i dag og hode var fortsatt ikke festet.. :( men men ikke noe jeg kan gjøre noe med..

Skrevet

Termin 25.des.... Tipper jeg går på overtid :/

Skrevet

hadde termin 11.des utålmodig her

Skrevet

Har terimin 22 desember altså bare 5dager igjen. Er klar som et egg for at det kan komme baby når som helst. Og gjerne med en gang :):)

Skrevet

Enda her, hadde termin 5 desember så er 12 dager på overtid. Rot med overtidstimen min hos lege også så aner ikke hva som skjer denne uka *lei og frustrert*

Skrevet

Til deg med 12 dager overtid - ring sykehuset og purr på time. Det er ikke anbefalt at du går lenge over. Mitt sykehus praktiserer 14 dager, så overtidskontroll. Jeg gikk selv på overtid første gangen, fikk overtidstime 16 dager over UL-termin (termindatoen var allerede forskjøvet med en uke) men ble heldigvis fremskyndet to dager, etter purring fra meg og fra min sykepleiersøster. Da ble jeg satt i gang samme dag, pga lite fostervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...